וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד קרייצ'ק: "הגרנד סלאמים הבאים של פדרר תלויים בדג'וקוביץ'"

אלוף ווימבלדון ב-1996 טוען שהסרבי חזר לעצמו, והוא יהווה את האיום המרכזי על השוויצרי: "רוג'ר יכול לזכות בעוד תואר או שניים, אבל נובאק מסוגל להגיע לרמה שמעולם לא נראתה"

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכיה בווימבלדון לצד סגנו רוג'ר פדרר. GettyImages
ייפגשו גם בארה"ב? פדרר ודג'וקוביץ' בווימבלדון 2015/GettyImages

חודש בדיוק נותר עד פתיחת אליפות ארה"ב - הגרנד סלאם האחרון של השנה, ונדמה שהשנה, אחרי כל מה שקיבלנו בווימבלדון, הוא צפוי להיות פתוח ומסקרן מתמיד. מעתה והלאה, כמובן, זה גם קרב על המורשת: לרוג'ר פדרר יש 20 גרנד סלאמים, בעוד רפא נדאל דולק בעקבותיו עם 17. האם הפער הזה יצטמק בעוד כחודש וחצי?

על פי ריצ'רד קרייצ'ק, אלוף ווימבלדון ב-1996, העניינים תלויים כעת לא בפדרר, וגם לא בנדאל, אלא בנובאק דג'וקוביץ'. "יכול להיות שרוג'ר יזכה בעוד גרנד סלאם או שניים, אבל זה שוב תלוי בנובאק", אמר ההולנדי. "רוג'ר שיחק טוב אבל אז נובאק ניצח אותו שנתיים ברציפות על דשא, והרמה אליה הוא יכול להגיע היא מפחידה, רמת של טניס שמעולם לא נראתה.

"שחקנים ששיחקו מול נובאק ורוג'ר אומרים שמול רוג'ר תמיד יש הרגשה שיש לך סיכוי, בעוד עם נובאק, כל החזרה היא על הקו, הוא מדהים. לפדרר יש נפילות פיזיות, זה קרה לו בגמר הסבב האחרון, בהאלה, בווימבלדון, וזה היה מאכזב". המאזן בין השניים בגרנד סלאמים, אגב, עומד על 6:9 לזכות דג'וקוביץ'.

מי שנותן לפדרר קצת יותר כבוד הוא ג'ון איזנר. "הוא חייזר", אמר האמריקאי. "הוא שונה מכולם. לראות אותו מצליח בגיל 34, 35, 36 - זה מאוד מעודד שחקן כמוני, בשנות השלושים המוקדמות".

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully