וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הציגה את המדים החדשים: "מזכיר ימים נפלאים של הכדורגל שלנו"

הנבחרת חתמה על הסכם חסות עם PUMA, במסגרתו החברה תספק את הציוד לכל נבחרות ישראל בכדורגל. רתם קמר: "זה היה חלק ממהלך אסטרטגי ארוך טווח שמבטיח את העמדת התנאים הטובים ביותר". צפו בתמונות של המדים

מונס דאבור אריאל הרוש נבחרת ישראל.
מונס דאבור עם אלי דסה מציגים את המדים החדשים

נבחרת ישראל השיקה היום את המדים החדשים במסגרת הסכם התקשרות לארבע שנים עם חברת דלתא, יבואנית פומה. ההתאחדות לכדורגל בישראל חתמה על הסכם במסגרתו פומה תעניק חסות ותספק את הציוד לכל נבחרות ישראל בכדורגל בוגרים, נשים, נוער, נערים ונבחרות קטרגל.

לגבי ההסכם עם פומה, ההסכם שנחתם הינו ל-4 שנים וייכנס לתוקף החל מיולי 2018. במסגרת ההסכם, פומה תספק לכל נבחרות ישראל בכדורגל את הציוד הנדרש ובכלל זה: מדים רשמיים למשחקים, מדים וביגוד לאימונים, נעליים וכל ציוד רשמי של הנבחרות השונות. פומה עבדה על עיצוב מיוחד של מדי נבחרות ישראל בכדורגל, כשהקונספט החדש של המדים הוא עיצוב עם ניחוח רטרו למדים של נבחרת ישראל האגדית של מונדיאל מקסיקו 1970.

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא מסר: "אני גאה להוביל את הפקת מדי נבחרת ישראל בחסות פומה. חברת פומה העולמית עבדה על עיצוב מיוחד למדי נבחרות ישראל בכדורגל, כשהקונספט החדש של המדים הוא עיצוב עם ניחוח רטרו בהשראת המדים של נבחרת ישראל האגדית ממונדיאל מקסיקו בשנת 1970, אני בטוח כי מדים אלו ילוו את הנבחרות בהצלחה ובגאווה במשחקיהם בארץ ועולם".

תומר חמד נבחרת ישראל.
תומד חמד עם המדים החדשים
אלמוג כהן נבחרת ישראל.
אלמוג כהן מציג
דור פרץ עם דני עמוס נבחרת ישראל.
דור פרץ, דני עמוס ותומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully