וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: גאשפר פוטוצ'ניק צפוי להתמנות למאמן הקבוצה

24.7.2018 / 9:04

הסלובני בן ה-37 אימן בשנה וחצי האחרונות את קורמנד ההונגרית ועבד בעבר באולימפיה לובליאנה . הוא יחליף את אריק שיבק שסיים את חוזהו. כרם משעור צפוי לחזור ממכבי תל אביב

one

בני הרצליה צפויה למנות את המאמן הסלובני גאשפר פוטוצ'ניק למאמנה החדש. מאמנה של קורמנד ההונגרית מנהל מגעים מתקדמים עם הקבוצה מהשרון והצדדים קרובים לחתימה על חוזה לעונה אחת. במועדון מעריכים שאם לא יקרה משהו חריג, הוא ימונה בקרוב. הוא יחליף את אריק שיבק שאימן בעונה שעברה וסיים את חוזהו.

פוטוצ'ניק (37) החל את קריירת האימון כבר בגיל 19 בקבוצה קטנה בסלובניה והפריצה שלו הגיעה בגיל 27, כשמונה לעוזר המאמן של אולימפיה לובליאנה שם עבד בין היתר תחת יורי זדובץ'. בקיץ 2010 מונה למאמנה של סקופיה לוקה והעלה אותה לליגה הראשונה בסלובניה. בעונת 2012/13 מונה לעוזר המאמן של נובו מסטו, ובחודשים האחרונים של העונה מונה למאמן זמני והוביל את אותה לאליפות. לאחר מכן חזר לעבוד במחלקת הנוער של לובליאנה, ובעונת 2015/16 הדריך את קבוצת הבת של המועדון לליגה הראשונה. בדצמבר 2016 החליף את טאו צ'יזמיץ' בקורמנד ההונגרית ועבד במועדון בשנה וחצי האחרונות.

במקביל, בבני הרצליה מקווים להשלים את חזרתו של כרם משעור ממכבי תל אביב. הפורוורד מחויב חוזית לחזור למועדון מהשרון אם יעזוב את הצהובים, והוא מנהל מגעים מול קבוצתו הנוכחית על סיום דרכו במועדון וחזרה לשרון.

עוד בנושא:

קמרון לונג חתם במכבי ראשון לציון
רם אליאספור חתם בהפועל באר שבע
מייק הנרי חתם בעירוני נהריה

שחקן מכבי תל אביב כרם משעור. ברני ארדוב
מנהל מגעים להתרת חוזהו ממכבי תל אביב. משעור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully