וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים בכדורמים סיימה במקום העשירי באליפות אירופה

הישראליות הובילו ברוב שלבי המשחק, אך נכנעו 6:5 לנבחרת סרביה בפנדלים. הנבחרת סיימה את הטורניר היוקרתי בברצלונה במאזן של ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו

נבחרת הכדורמים של ישראל. באדיבות איגוד הכדורמים, אתר רשמי
עשו היסטוריה. נבחרת הכדורמים נשים/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדורמים

נבחרת הכדור מים של ישראל סיימה במקום העשירי באליפות אירופה הנערכת בברצלונה. זאת לאחר שהנבחרת הישראלית נכנעה 5:6 בפנדלים לסרביה בקרב על המקום התשיעי (לאחר סיום הזמן החוקי עמדה התוצאה על 4:4). בכך מגיעה לסיומה ההופעה הראשונה של נבחרת ישראל באליפות בה משתתפות 12 קבוצות הבכירות באירופה.

הנבחרת הישראלית הובילה במרבית שלבי המשחק מול הסרביות אך חוסר הניסיון במעמדים כאלו בא לידי ביטוי בסופו של דבר. לאחר הרבע הראשון הנבחרת הישראלית הובילה 1:3. הסרביות חזרו ל-3:3 ברבע השני. הישראליות שוב נטלו את היתרון ועלו ל-3:4 אך ספגו שער שוויון ברבע האחרון (4:4) בדרך להפסד בפנדלים.

נבחרת ישראל סיימה את הטורניר במאזן של ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

המאמן דמיטריס מברוטאס התייחס להופעה בטורניר ואמר: "אני מרוצה אבל יוצא עם תחושת פספוס מהמשחק. אם נסתכל על התמונה כולה הרי שמדובר בהישג גדול עבורנו".

השוערת איילת פרס: "זו טבילת אש ראשונה בשבילנו במעמד כזה ונלחמנו בכל הכח. אנחנו עם הפנים אל העתיד".

יו"ר איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא כהן: "כל הכבוד לנבחרת ולצוות המקצועי. הצלחות רבות עוד מחכות בהמשך. נמשיך לחלום בגדול ולעבוד קשה עבור כל חלום וחלום".

ויש גם ברכה מהמארגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully