וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל נדחו לפחות בחודשיים

23.7.2018 / 14:43

בית הדין העליון פסק שבין הגשת מועמדות לבחירות עצמן צריכים לחלוף לפחות 60 יום. הדבר גרם לדרמה בהתאחדות. שינו זוארץ שנחשב למועמד המוביל, כבר החל בגיוס מחודש של הקולות

שינו זוארץ, מועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
לא מוותר. זוארץ/קובי אליהו

דרמה בהתאחדות לכדורגל בעקבות החלטת בית הדין העליון מהיום (שני) לדחות ב-60 יום את הבחירות לתפקיד יו"ר ההתאחדות. בעקבות עתירתו של ערן פרלמן, המועמד לראשות ההתאחדות, התכנס בית הדין העליון בראשות הדיינים, פרופסור מיגל דויטש, עו"ד ד"ר יניב ואקי ועו"ד צבי בר נתן, והחליט היום כי חייבים לעבור 60 יום ממועד הגשת המועמדות ועד לבחירות עצמן.

כזכור, הבחירות היו אמורות להיערך ב-30 ביולי, כאשר היה ניתן להגיש את המעומדות עד ה-25 ביולי. היום פסק בית הדין פסק כי חייב להיות פער של 60 יום בין הגשת המועמדות לבין הבחירות עצמן. המשמעות היא שהתאריך הכי מוקדם בו הבחירות יכולות להתקיים הוא ה-25 בספטמבר. יחד עם זאת, ייתכן בהחלט שמועד הגשת המועמדות לראשות ההתאחדות יידחה מה-25 ביולי לחודש אוגוסט, כך שהבחירות יתקיימו באוקטובר.

שינו זוארץ, המועמד המוביל, כבר החל בגויס מחדש של התמיכה שהייתה לו בסך של 93 אחוזים מכיוון שבית הדין פסק שכל ההליך אמור להתחיל מהתחלה. בכל הקשור לפרלמן, הרי שהוא כבר גייס 14 אחוז מהקולות ועדיין לא ברור אם הוא ירוץ לתפקיד.

ערן פרלמן, המועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל אשר עתר לבית הדין העליון, אמר בעקבות הפסיקה: "אני מכבד את החלטת בית הדין. הליך הבחירות נדחה בלפחות 60 יום כדי לייצר הליך חדש ותקני. אני מקווה שהיועץ המשפטי ימצא לנכון להחיל הליך חדש ודמוקרטי על הבחירות ולא הליך מוכתב ונעול ע"י מרכזי הספורט. אני ממליץ בפני היועץ לנצל את מעמדו ולהחיל או לפנות לבית הדין בנושא כדי לאמץ את סעיף 36 בועדת סטרשנוב הממליצה על בחירת היו"ר בבחירות אישיות, חשאיות ודמוקרטיות ע"י האסיפה הכללית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully