וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הלאומית הודיעה: 2 עולות או שנפנה לערכות משפטיות

23.7.2018 / 12:28

במנהלת הליגה השנייה הודיעו כי אם הנהלת איגוד הכדורסל לא תחליט על שינוי מספר העולות עד הראשון לאוגוסט הם יפנו לבית המשפט: "הליגה הלאומית היא חממת הגידול של נבחרות ישראל"

גיל בני קפטן נבחרת העתודה מניף את הגביע, אליפות אירופה 2018. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
מהלאומית לאליפות אירופה/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

מנהלת הליגה הלאומית הודיעה היום (שני) כי אם עד תחילת חודש אוגוסט לא תאשר הנהלת איגוד הכדורסל שינוי במספר העולות מהליגה השנייה לשתי עולות, תפנה המנהלת לערכות משפטיות נגד כלל הגורמים הרלוונטיים המעורבים בהתחלה.

"בהתאם לעמדת משרד הספורט ואיגוד הכדורסל, 2 עולות 2 יורדות זה הדבר הנכון לכדורסל הישראלי", נכתב בהודעת מנהלת הלאומית, "משרד התרבות והספורט מכיר את החשיבות הרבה במתן הזדמנויות לייצוג קבוצות מהערים הקטנות ומהפריפריות הגאוגרפיות והחברתיות. השתלבות קבוצות אלה בליגת העל, יש בהן כדי לחזק את מחלקות הנוער והגברת העניין בקרב צעירים. עמדה זו אף מתכתבת עם מדיניות המשרד לשוויון חברתי".

"הליגה הלאומית היא חממת הגידול של נבחרות ישראל ואמש היית הוכחה נוספת לכך עם זכייתה של נבחרת העתודה באליפות אירופה. ברצוננו להזכיר כי שחקני העתודה גיל בני, מיכאל מושקוביץ, מירון רוינה, מייקל בריסקר, יאיר קרביץ, שיחקו בלאומית בעונה החולפת ועוד שחקנים שחתמו לעונה הבאה בלאומית הם רז אדם, נועם אביבי ועידו שבת. יחד הם מוכיחים שאין עוררין ודרישת הקבוצות לתת אופק נוסף לשחקני הלאומית ובינהם אלופי אירופה נכונה וצודקת. קבוצות הלאומית לא יסכימו עוד למדיניות גרירת הרגליים ויפנו לערכאות המשפטיות כנגד כלל הגורמים הרלבנטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully