וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הפועל פתח תקוה הגישו בקשה להורות על פירוק

אלון מאיה, פרדי דוד ואלון נמשיץ הגישו את הבקשה לבית המשפט. המטרה: השארת הקבוצה בליגה הלאומית והמשך התנהלותה תחת מפרק. אם זה יקרה, לקבוצה יורדו נקודות

פרדי דוד מאמן הפועל קטמון. מגד גוזני
מהלך חשוב. פרדי דוד/מגד גוזני

הבוקר (שני) פנו חלק פרדי דוד, אלון מאיה ואלון נמשיץ לבית המשפט המחוזי במחוז מרכז, בבקשה דחופה להורות על מינוי עו"ד נדב לב למפרק זמני לחברת הפועל פתח תקוה כדורגל בע"מ. השלושה הם עובדי הפועל פתח תקוה והם מקווים שבאמצעות הצעד הזה תוכל הקבוצה לפתוח את העונה בליגה הלאומית (כשממאזנה יופחתו תשע נקודות בהתאם לתקנון ההתאחדות לכדורגל).

בבקשה שהוגשה הבוקר מצוין כי "כנגד החברה עומדת עילת פירוק ברורה ומידית. המועדון חדל פירעון הן במובן התזרימי והן במובן המאזני והוא אינו יכול לפרוע את חובותיו. יתרה מכך, קיים חשש ממשי שאי היעתרות לסעד הזמני המבוקש, עלול להותיר את המבקשים, כמו גם את שאר נושי החברה, מול שוקת שבורה".

לדברי המבקשים "קיימת חשיבות של ממש במינוי מהיר של מפרק זמני לחברה, אשר יאפשר לבחון את ההיתכנות להמשיך ולהפעיל את המועדון כ-'עסק חי'. דבר אשר יבטיח, מצד אחד, את המשך פעילותה של החברה לטובת נושיה, ומהצד השני, ימנע שחיקה בערכו של המועדון הנגרמת מהורדת המועדון לליגה א', על פי הבקשה הדחופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully