וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני שייס ידריך את בנו במשחקי מכבי לנוער בישראל

בנו של דולף שייס האגדי ישוב פעם נוספת לישראל, והפעם כמאמן נבחרת הנערים של ארצות הברית, בה משחק נכדו של דולף, לוגן: "אפשר לומר שטביעות אצבע של משפחת שייס נמצאות בישראל". המשחקים ייפתחו ביום שני בחיפה

משפחת שייס.
עוד סגירת מעגל של משפחת שייס

משפחת שייס רשומה באותיות של זהב בהיסטוריית ה-NBA, וכמובן בתולדות הספורט היהודי בעולם והמכביה, וכעת נרשם פרק חדש: דני שייס יגיע לארץ למשחקי מכבי לנוער שייפתחו ביום שני בחיפה, כמאמן נבחרת הנערים של מכבי ארה"ב, שבה ישחק גם בנו, לוגן, נכדו של דולף שייס האגדי.

זו גם סגירת מעגל, שכן כשדני היה בן 18, לקראת סוף שנות השבעים, הוא הגיע יחד עם האב למכביה. ב-1981, כשדני כבר נבחר במקום ה-13 בסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA, הם שבו ארצה. האב אימן, הבן שיחק, והביקור האחרון שלהם יחד היה כמאמנים עם נבחרות הכדורסל של ארה"ב במכביה ה-19 ב-2013 (דני גם הדריך במכביה האחרונה, בקיץ שעבר).

הסב דולף שנפטר ב-2015 לא יזכה כמובן לראות את החיבור במשחקי מכבי לנוער, אבל הוא הותיר מורשת יוצאת דופן בקריירה פנומנלית שבה נבחר שש פעמים לחמישיית העונה ב-NBA, זכה באליפות, נבחר למאמן השנה ולהיכל התהילה כאחד מ-50 השחקנים הגדולים בתולדות הליגה הטובה בעולם. בנו, דני, היה סנטר (2.11 מ') שעשה קריירת משחק מרשימה שארכה כשני עשורים ב-NBA.

"המכביה הראשונה שבה שיחקתי הייתה ב-1977, ומאז היו לי שישה בני משפחה שהשתתפו, כולל אבי דולף, כך שאפשר לומר שטביעות אצבע של משפחת שייס נמצאות בישראל", אמר דני לאתר מכבי ארה"ב. "עכשיו כשהבן שלי לוגן משחק, יש לי הזדמנות לחלוק את החוויה הזאת איתו ולהוסיף עוד חבר למשפחת מכבי".

  • עוד באותו נושא:
  • דני שייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully