וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 7:7 דרמטי מול קרואטיה: נקודה היסטורית לנבחרת הכדורמים באליפות אירופה

21.7.2018 / 19:15

הישראליות אומנם איבדו יתרון 5:7 לקראת הסיום ופספסו ניצחון ראשון באליפות, אבל הצליחו להשיג נקודה ראשונה ואת הכרטיס למשחק מול סרביה על מקומות 9-10 באליפות אירופה

נבחרת הכדורמים של ישראל. באדיבות איגוד הכדורמים, אתר רשמי
סוף סוף. נבחרת הכדורמים/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדורמים

הישג יפה לנבחרת כדורמים הנשים של ישראל הנמצאת באליפות אירופה בברצלונה, שהצליחה הערב (שבת) לזכות בנקודה ראשונה בטורניר, וכמובן נקודה ראשונה בתולדותיה במסגרת האליפות. במשחק שנעל את בית 1, ישראל סיימה בתיקו 7:7 מול קרואטיה ולמעשה הבטיחה מקום בתוך הטופ 10 של היבשת. מדובר בתקדים נוסף, לאחר ההעפלה אל הטורניר בברצלונה בו משחקות רק 12 הראשונות באירופה.

המשחק היה צמוד וקשוח, ולמחצית הנבחרות ירדו בתוצאה נמוכה, 1:1. לאחר מכן הישראליות הצליחו להתעלות מול היריבה הקשוחה, חזרו מפיגור 3:2 ועלו ליתרון 4:6, ו-3:08 דקות לסיום הנבחרת הישראלית אף עלתה ליתרון 5:7, אבל ספגה את השוויון 1:28 דקה לסיום, והתנחמה בנקודה. ביום שני ישראל תפגוש את סרביה למשחק על המקום ה-9.

התיקו הספיק לישראל מכיוון שהיא דורגה חמישית ערב המשחק בזכות הפרש שערים טוב יותר לעומת קרואטיה המדורגת שישית ואחרונה. ההפרש נוצר בעיקר בזכות ההפסד המינימלי של ישראל, 9:5 מול צרפת, לעומת קרואטיה שהובסה 17:6 בידי הצרפתיות. כאמור, התיקו שלח את ישראל לקרב על מקומות 10-9.

שחקניות נבחרת הכדורמים של ישראל. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
פספסו ניצחון, ועדיין גאות. הנבחרת/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

כרם נוי בת ה-19, שכבשה את השער הראשון במשחק, סיימה עם שלושער. מרים בוגצ'נקו, רק בת 16, כבשה צמד, הילה פוטוריאן בת ה-18 כבשה שער אחד כמו גם ליאור בן דוד בת ה-20.

מצטיינת המשחק, איילת פרס: "הגענו חדורות מטרה למשחק ונלחמנו עד הדקה האחרונה. הוכחנו כי אנו ראויות לטופ 10 של אירופה עם הרבה אופי ונחישות".

המאמן היווני דמיטריס מברוטאס: "זהו היום ההיסטורי השני לכדורמים בישראל אחרי היום בו הנבחרת העפילה לאליפות אירופה. אני מברך את השחקניות על ההישג הגדול ואת כל המעורבים בהצלחה הזו".

יו"ר האיגוד רויטל גלוסקא כהן: "זו נבחרת מצוינת שרק צריכה להמשיך לעבוד ברצינות ולסגור פערים מהנבחרות החזקות באירופה. ברכות למדינת ישראל ושתמשיך להשקיע כך בספורטאיות שלה. שיחקנו היום מול נבחרת שמופיעה באליפות אירופה כבר פעם שלישית ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully