וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזב את הפועל אילת ברגע האחרון: דמטריוס טרידוול חתם בנאנטר

20.7.2018 / 9:31

הסנטר (26, 2.01) ניצל את אופציית היציאה מחוזהו ממש ברגעים האחרונים שיכל לעשות זאת וחתם בליגה הראשונה בצרפת. שרון דרוקר יצטרך להחתים שחקן במקומו לאחר שכבר צירף את בן שימול, זלמנסון, כהן ושולדבראנד

דימיטריוס טרידוול שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
הבריז לצרפת. טרידוול/מגד גוזני

סנטר הפועל אילת בעונה שעברה דמטריוס טרידוול הודיע הלילה (בין חמישי לשישי) לראשי הקבוצה כי הוא מממש את האופציה לצאת מחוזהו וחותם בנאנטר הצרפתית. אופציית היציאה של טרידוול מהחוזה בעיר הדרומית פגה שעה אחרי ההודעה שלו, כך שממש בדקות האחרונות לפני שיכל לעזוב את אילת, הוא בחר לעשות זאת והשאיר את הקבוצה של שרון דרוקר נטולת סנטר.

טרידוול (26, 2.01) הגיע לישראל בעונת 2015/16 כשחתם בגלבוע/גליל בליגה הלאומית ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל. בעונה לאחר מכן המשיך בליגה השנייה כשחתם בהפועל עפולה אך ידע עונה מרובת פציעות. בקיץ האחרון חתם לשלוש שנים בהפועל אילת עם אפשרות יציאה, והרשים מאוד עם 13.4 נקודות ו-9.2 ריבאונדים למשחק.

לאחר עזיבתו של טרידוול הסגל של שרון דרוקר נותר ללא שחקנים זרים, למרות שדווקא בגזרה הישראלית המאמן די מסודר. מתחילת הפגרה צורפו לאילת הרכזים אבי בן שימול ודיוויד כהן, הפורוורד יהונתן שולדבראנד והסנטר עידן זלמנסון כשגם הגארד פרדריק בורדיון נשאר לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully