וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 שחקנים הושעו בעקבות המהומה בין אוסטרליה לפיליפינים

פיב"א הודיעה על העונשים בעקבות תגרת הענק שפרצה בין שתי הנבחרות במסגרת מוקדמות אליפות העולם בכדורסל. 10 שחקנים מהפיליפינים הורחקו לתקופות שונות, כולל שני המאמנים. צפו בתגרה

צילום מסך

לפני קצת יותר משבועיים התרחשה אחת המהומות הגדולות שאירעו אי פעם במשחק כדורסל רשמי. היום (חמישי) פיב"א קבעה את עונשיהם של כל המעורבים בתקרית האלימה שפרצה במשחק בין אוסטרליה לפיליפינים במסגרת מוקדמות אליפות העולם (10 שחקנים של הפיליפינים, 3 של אוסטרליה וגם את שני המאמנים וצוות השיפוט שהיה במשחק).

בהודעה שהוציאה פיב"א היא פרסמה את עונשי ההרחקה של כל המעורבים, כאשר מי שקיבל את העונש החמור ביותר הוא קלווין אבובה שלקח חלק פעיל במהומה והושעה לשישה משחקים. רוג'ר פוגוי, קארל קרוז וג'יו ג'אלאסון הורחקו מחמישה משחקים, טרנס רומאו, ג'ייסון וויליאן, אנדריי בלאץ' וג'ייט רוסאריו משלושה משחקים וג'אפט' אגייאר ומתיו רייט הורחקו ממשחק אחד. אצל האוסטרלים דניאל קיקרט הורחק מחמישה משחקים, ת'ון מייקר שחקנה של מילווקי הורחק משלושה משחקים וכריס גולדינג ממשחק אחד.

מהומה במשחק בין אוסטרליה והפיליפינים. צילום מסך
מהומת אלוהים שגרמה להרחקה של 13 שחקנים/צילום מסך

כזכור, הכל התחיל ארבע דקות לסיום הרבע השלישי, כשאוסטרליה הוליכה בבטחה 48:79, אלא שאז דחף שחקן הפיליפינים ג'יי אר פוגוי את יריבו ניית'ן סובי לפרקט, ומשם התפתחה מהומת אלוהים, בה לקח חלק גם שחקן וושינגטון לשעבר אנדריי בלאץ', ובסיומה הורחקו 13 (13!) שחקנים משתי הנבחרות - תשעה מהפיליפינים, ארבעה מאוסטרליה. אחד מהם היה ת'ון מייקר, שחקנה של מילווקי באקס, שניסה להנחית על אחד מיריביו בעיטת קרטה.

* פנרבחצ'ה סגנית אלופת אירופה הודיעה היום על החתמתו של טיילר אניס, הרכז ששיחק בעונה החולפת בל.א לייקרס מה-NBA. אניס, ששיחק גם בפיניקס ומילווקי, רשם לפני שתי עונות ממוצעים של 7.7 נקודות ו-2.8 אסיסים למשחק והוא ינסה למלא את החלל שהותיר בראד ונמייקר הרכז המצוין שעשה את הדרך ההפוכה מאירופה ל-NBA והצטרף לשורות בוסטון סלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully