וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עוז בלייזר חתם לשנתיים

18.7.2018 / 17:43

שחקן חיזוק רביעי לקבוצה של צביקה שרף: הפורוורד שירד ללאומית עם מכבי חיפה מצטרף לאדם אריאל, איתי שגב ונמרוד טישמן. הכתומים צפויים להשלים את החזרתו של קמרון לונג מאשדוד

שחקן מכבי חיפה עוז בלייזר. יוסי ציפקיס
נשאר בליגת העל. עוז בלייזר/יוסי ציפקיס

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הפורוורד עוז בלייזר לשנתיים הקרובות. בלייזר סיכם את תנאיו בקבוצה כבר לפני מספר ימים והחתימה הרשמית נעשתה היום. עם הגעתו של בלייזר, נראה כי הסגל הישראלי של צביקה שרף לקראת העונה הקרובה הולך ומתגבש. הכתומים צפויים להשלים בימים הקרובים באופן רשמי גם את צירופו של קמרון לונג ממכבי אשדוד/באר טוביה.

בלייזר (25, 1.99) החל את הקריירה המקצוענית שלו בהפועל עפולה והיה לאחד הישראלים המצטיינים בליגה הלאומית במקביל להצלחה שלו בנבחרת העתודה ונבחרת הנוער. בקיץ 2013 הצטרף לבני הרצליה ורשם שנתיים טובות עם הקבוצה בליגת העל כשהוא נבחר בעונתו הראשונה לתגלית העונה בליגת העל. בקיץ 2015 המשיך וחתם במכבי חיפה, כשבעקבות הפריצה שלו היה לחלק מנבחרת ישראל ביורובאסקט 2017. בעונה החולפת ירד עם הירוקים ללאומית כשהוא רושם 10.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק.

הסגל של ראשון לציון כולל נכון לעכשיו את בלייזר לצד נמרוד טישמן, אדם אריאל ואיתי שגב שכבר חתמו בקבוצה מוקדם יותר הקיץ. אף אחד מבין השחקנים של הכתומים לא ימשיך לעונה נוספת, כשגם ג'ייסון סיגרס שמחזיק בחוזה יעזוב, והוא מבוקש בעירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully