וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי הוצג בצ'לסי: "הגעתי לליגה הטובה בעולם, זה יהיה אתגר עצום"

המאמן שהגיע במקומו של אנטוניו קונטה, סירב להתייחס לחלון ההעברות והשמועות על עזיבה של הזאר: "שוק ההעברות לא מעניין אותי, המטרה שלי כמאמן היא לגדול עם השחקנים שיהיו לי בסגל"

אתר רשמי

עידן חדש בצ'לסי: מאוריציו סארי המאמן האיטלקי החדש שהחליף את אנטוניו קונטה ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים שבה הוא הוצג באופן רשמי בפני האוהדים. סארי, שהגיע אחרי עוד עונה מוצלחת בנאפולי, ינסה להחזיר את האליפות לבלוז אחרי עונה רעה מאוד אשתקד שאותה היא סיימה מחוץ לרביעייה הראשונה, מה שאומר שהיא לא תשחק בליגת האלופות.

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. רויטרס
עוזב את הבית החם בנאפולי לטובת אתגר חדש בצ'לסי. מאוריציו סארי/רויטרס

סארי התייחס בפתיחת דברו לשמועות על המעבר הצפוי של אדן הזאר לריאל מדריד ואמר: "ברור שהיינו רוצים לשמור על כל השחקנים הטובים שלנו. זה מה שכל מאמן רוצה וזה מה שהמועדון רוצה, אבל נצטרך לחכות ולראות איך יעבוד שוק ההעברות".

"אני לא רוצה לדבר על שוק ההעברות ואני לא כל כך מתעניין בו. אני חושב שהמשימה שלנו המנג'רים היא לגדול עם השחקנים שיש לנו".

סארי לא התייחס באופן ספציפי להזאר, אבל כן התייחס לרכש הצפוי ואמר: "אני לא אנקוב בשמות, אבל אנחנו צריכים חיזוק לחלק האחורי. בסופו של דבר זה תלוי בי מי השחקנים שהכי מתאימים לסגנון שלנו".

"זה אתגר קשה מאוד, אבל אתגר מרתק", הוסיף סארי, "יש כאן את המאמנים הכי טובים בעולם והשחקנים הכי טובים בעולם. הפרמיירליג שונה מהליגה האיטלקית כי היא יותר חזקה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully