וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד החתימה את פול סטול ואייזק רוזפלט

18.7.2018 / 16:22

הרכז המקסיקני שזכה באליפות עם מכבי חיפה, שוב ישחק תחת בראד גרינברד, הפעם בעיר הנמל. הפורוורד מגיע אחרי עונה בהפועל אילת. גם המתאזרח ספנסר וייס יצטרף. בן אלטיט הגיע להבנות על המשך דרכו בגלבוע/גליל

שחקן מכבי חיפה פול סטול נשיא על כתפי האוהדים. אדריאן הרבשטיין
בפעם הקודמת שהוא שיחק אצל בראד גרינברג זה הסתיים ככה. פול סטול בחגיגות האליפות/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה ממשיכה להתחזק והלילה (בין שלישי לרביעי) החתימה הקבוצה של בראד גרינברג את הגארד המקסיקני פול סטול ששיחק תחת המאמן במדי מכבי חיפה בעונת האליפות של הירוקים. סטול כמעט וחזר לישראל בעונה שעברה כשהגיע להבנות עם הפועל תל אביב, אך לבסוף קבוצתו הספרדית סראגוסה סירבה לשחררו. גם המתאזרח ספנסר וייס, ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל סיכם בקבוצה ויחתום בקרוב והשניים מצטרפים למתאזרח ג'ייק פמברטון והסנטר ליס שושי.

סטול (32, 1.80) הוא בורג אוניברסיטת טקסס פאן-אמריקן משנת 2008 שהעביר את כל פתיחת הקריירה המקצוענית שלו במקסיקו, כשהוא מגיע למדי הנבחרת ואף זוכה בתואר שחקן השנה במקסיקו ב-2012. בקיץ 2012 הגיע למכבי חיפה והיה אחד השחקנים המפתיעים בליגת העל והחשובים בזכייה של הירוקים באליפות ההיסטורית ביוני 2013. מיד לאחר מכן הוביל את נבחרת מקסיקו לזכייה מפתיעה במשחקי אמריקה ועלייה לאליפות העולם. אחרי עונה אחת בטורקיה הגיע לרוסיה ושיחק שנה אחת בסראטוב ועוד שנה כמעט מלאה בקאזאן ביורוליג. את העונה שעברה פתח ללא קבוצה, והצטרף לשלבים המאוחרים של העונה לסראגוסה, אך לא קיבל הרבה הזדמנויות.

אבל זה לא הכל. בהמשך היום הודיעה הקבוצה על החתמתו של אייזק רוזפלד, הפורוורד ששיחק בעונה החולפת בהפועל אילת. רוזפלד שיחק לפני כן בהפועל ירושלים, בני הרצליה והפועל חולון והוא יעבה את הקו הקדמי של הקבוצה שהתחזק אתמול גם עם החתמתו של ליס שושי.

* הפועל גלבוע/גליל ממשיכה במגמת ההמשכיות. אחרי חואקין שוכמן, טל קרפלס, יחזקאל סקוורר ושון לבנובסקי, הקבוצה מגן נר הגיעה להבנות גם עם בן אלטיט לעונה הבאה. הסנטר היה מבוקש במהלך הפגרה בהפועל באר שבע/בני שמעון של רמי הדר, וכן החזיק הצעה מהליגה הראשונה ברומניה, אך לבסוף החליט להשאר ולהענות להצעה של הקבוצה של בית הלחמי. אלטיט (25, 2.08) רשם בעונה שעברה 5.5 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע למשחק במדי גלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully