וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בכדורמים נשים: ישראל הפסידה 9:5 לצרפת

הנבחרת הישראלית נותרה ללא ניצחון גם אחרי המשחק השלישי, אבל אחרי שתי תבוסות סיפקה הופעה מכובדת ונוצחה בפער קטן יחסית. הילה פוטוריאן הובילה את הכובשות עם שלושה שערים

שונית סטרוגו, שחקנית נבחרת ישראל בכדורמים. באדיבות המצולמים
צרפת הייתה טובה מדי בשבילה ובשביל חברותיה. שונית סטרוגו/באדיבות המצולמים

אחרי שהובסה 21:2 על ידי איטליה ו-20:2 במפגש שלה מול הולנד, רשמה הערב (שלישי) נבחרת הכדורמים של ישראל הפסד שלישי והפעם "מכובד יותר" מול צרפת, שבעצמה שיפרה את מאזנה לשני ניצחונות והפסד. ישראל נוצחה 9:5 על ידי צרפת, שרשמה ניצחון שני ושיפרה את מאזנה לשש נקודות, בעוד הישראליות נותרו במקום הלפני אחרון עם 0 נקודות, אבל עם יחס שערים עדיף על פני זה של קרואטיה האומללה, לה יש מאזן 59:9 לעומת 50:9 של הישראליות.

הילה פוטוריאן הובילה את נבחרת ישראל עם שלושה שערים מחמש זריקות לעבר השער, שונית סטרוגו כבשה שני שערים מתשע זריקות, בעוד מרים בוגצ'נקו, כרם נוי, ליאור בן דוד ואביגיל פליקס זרקו לעבר השער, אבל לא כבשו. את הצרפתיות הובילה קלמנטן ואלוורדה עם שלושה שערים משישה נסיונות, גרלדן מאהיו כבשה שני שערים כמו גם לאה באשלייר, אמנדין פאיילה ואודרי דאולה כבשו שער אחד כל אחת. מחר נבחרת ישראל תנוח וביום חמישי היא תשחק מול יוון שמובילה את הבית עם מאזן מושלם. לאחר מכן תשחק ישראל נגד קרואטיה החלשה, במה שצפוי להיות משחק הימנעות מהמקום האחרון בבית ומעבר למשחק על המקום התשיעי.

מאמן ישראל, דמיטריס מברוטאס היווני: "הנבחרת שיחקה טוב, נאבקה לאורך כל המשחק והאמינה בעצמה. היכולת להסתכל בעיניים לצרפת, נבחרת ממדינה עם מסורת של כדורמים, מעידה על ההתקדמות הגדולה של נבחרת ישראל. שני הרבעים הראשונים היו צמודים, הרבע השלישי חלש עבורנו והרבע האחרון טוב מאוד בו הבנות נתנו 100% מעצמן. סיימנו בראש מורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully