וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לסיבוב השני בטורניר ניופורט עם ניצחון מול ברנרד טומיץ'

הישראלי, שהידרדר עד המקום ה-156 בעולם בשל ההדחה המוקדמות מווימבלדון, רשם ניצחון ראשון בסבב ה-ATP מאז מרץ עם 3:6, 6:1, 2:6 מול האוסטרלי, במשחק שארך שעה וחמש דקות בלבד

דוד סלע טניסאי ישראלי. AP
ניצחון ראשון בסבב ה-ATP מאז מרץ. סלע/AP

דודי סלע עלה היום (שלישי) לסיבוב השני בטורניר ניופורט מסבב ה-ATP 250 שמשוחק על דשא. הישראלי, שהידרדר עד המקום ה-156 בעולם בעקבות ההדחה שלו בסיבוב הראשון מווימבלדון על ידי רפאל נדאל, ניצח 3:6, 6:1, 2:6 את ברנרד טומיץ' האוסטרלי (155), שעשה את הדרך אל הטורניר מהמוקדמות.

בסיבוב הבא ישחק סלע נגד המנצח במפגש בין איבו קרלוביץ' הקרואטי הוותיק בעל ההגשות האימתניות לבין אלכס דה מינור האוסטרלי הצעיר והמתקדם, שכמו סלע הפסיד לרפאל נדאל בווימבלדון. למרות שהמשחק בין סלע לטומיץ' נגרר לשלוש מערכות, הוא נמשך שעה ועוד חמש דקות בלבד, נתון חריג מאוד. סלע סיים את המשחק עם חמישה אייסים וחמש שגיאות כפולות בעוד האוסטרלי גם מגיש חמישה אייסים ומבצע ארבע שגיאות כפולות.

עבור דודי סלע זהו בסך הכול ניצחון ראשון בסבב ה-ATP מאז שרשם טורניר מרשים מאוד באינדיאן וולס כשהגיע מהמוקדמות עד הסיבוב השלישי כשהוא מנצח בדרך את פטר גויובצ'יק הגרמני ואת קייל אדמונד הבריטי ומפסיד בסופו של דבר לחברו הטוב מרכוס בגדאטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully