וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תשתתף גם השנה בטורניר בלוב ברוסיה

17.7.2018 / 12:02

כהכנה לקראת החלון הרביעי במוקדמות אליפות העולם תתארח ישראל בסנט פטרסבורג ותפגוש את נבחרות רוסיה ופולין. באיגוד הכדורסל החליטו לארח את גאורגיה ב-13 בספטמבר ביד אליהו

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
קטש/קובי אליהו

איגוד הכדורסל הודיע היום (שלישי) כי נבחרת ישראל תשתתף גם השנה בטורניר בלוב ברוסיה בו תפגוש את נבחרות רוסיה ופולין. הטורניר יהיה ההכנה של שחקניו של עודד קטש לקראת החלון הרביעי במוקדמות אליפות העולם, והראשון בשלב הבתים השני, בו תשחק ישראל נגד גאורגיה וגרמניה.

האימונים לקראת החלון הקרוב ייפתחו ב-30 באוגוסט, כשכל הקבוצות מחויבות לשחרר את השחקנים שלהם עד לתאריך זה. שישה ימים לאחר מכן תמריא הנבחרת לסנט פטרסבורג לצורך הטורניר. ב-13 בספטמבר תארח ישראל את נבחרת גאורגיה ביד אליהו, ומיד לאחר מכן תצא לגרמניה, שם תפגוש ביום ראשון ה-16 לספטמבר, את הנבחרת המקומית שסיימה את שלב הבתים הראשון במאזן מושלם. המשחק ייערך בלייפציג.

בהודעה לעיתונות היום הסבירו באיגוד הכדורסל את ההחלטה לארח את המשחק ביד אליהו: "ראשי האיגוד והנבחרת החליטו לקיים את המשחק בהיכל וזאת לאור העובדה שלמשחק הקודם מול יוון הגיעו כ-7,000 צופים והיכל מנורה הוא היחיד באזור שיכול להכיל כמות כזו של קהל. האיגוד יפתח בקרוב את מכירת הכרטיסים למשחק הזה ולשאר משחקי המוקדמות בקרוב ויקפיד גם הפעם על מחירים עממיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully