וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי: "למרות כל מה שקורה, יש לי קבוצה טובה מאוד"

מאמן ריאל מדריד התייחס בראיון לאתר הרשמי לעזיבת רונאלדו, והבטיח: "בשבועות הקרובות נסגור את הסגל". 14 שחקנים הגיעו לאימון הראשון, אלה שהשתתפו במונדיאל יצטרפו בהמשך ההכנה

אתר רשמי

ריאל מדריד פתחה היום (שני) את עידן ג'ולן לופטגי ובמקביל את פוסט עידן כריסטיאנו רונאלדו, כאשר 14 שחקניה שלא השתתפו במונדיאל הגיעו למתחם האימונים כדי לעבור בדיקות רפואיות, כולל הרכש החדש ויניסיוס. בהמשך היום, הם התאמנו לראשונה תחת המאמן החדש, שגם העניק ראיון לאתר הרשמי של הבלאנקוס.

עוד בנושא

כריסטיאנו רונאלדו: "שחקנים בגילי הולכים לקטאר או סין, אני שונה"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד עם המאמן החדש ג'ולן לופטגי. רויטרס
יוצאים לדרך. לופטגי עם הנשיא/רויטרס

"יש לי קבוצה טובה מאוד בלי קשר למה שקורה ואנחנו מוכנים להתמודד עם כל האתגרים", אמר הספרדי, "לחזור לריאל זה מיוחד כי תמיד החשבתי אותה כבית שלי. זה המקום בו גדלתי והתפתחתי. לחזור לפה בתור מאמן של הקבוצה הראשונה זה משהו יפה, ואני חש אחריות והתרגשות. הגעתי למועדון הטוב בכולם והכי דורשני בעולם. אני משוכנע שאעמוד בדרישות ואנחנו כבר עובדים לקראת התואר הראשון של העונה - הסופרקאפ האירופי מול אתלטיקו מדריד ב-15 באוגוסט. הסגל ייסגר בשבועות הראובים, אבל נהיה מוכנים להכול".

ל-14 השחקנים שכבר עורכים עם ריאל את ההכנה לעונה הקרובה, יצטרפו בהמשך שחקני נבחרת ספרד - סרחיו ראמוס, איסקו, מרקו אסנסיו, נאצ'ו, לוקאס ואסקס, דני קרבחאל - הברזילאים קאסמירו ומרסלו, לוקה מודריץ' ומתאו קובאצ'יץ' מקרואטיה וכן רפאל וראן (צרפת), טוני קרוס (גרמניה) וקיילור נבאס (קוסטה ריקה). בקבוצה מקווים שהסגל כולו יהיה מוכן לשלב השני של קדם העונה - מחנה האימונים בארצות הברית שיחל ב-28 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully