וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי הודיע: "מתפטר מסקיי על מנת לרדוף אחרי החלום לאמן"

הצרפתי ששימש בשנים האחרונות כפרשן ברשת הטלוויזיה, והיה עוזר מאמן נבחרת בלגיה במונדיאל, הודיע על יציאה לדרך חדשה: "החוויות שעברתי חיזקו את הנחישות שלי להגשים את האמביציה"

רויטרס

השידוך בין רוברטו מרטינס לתיירי הנרי בנבחרת בלגיה היה מוזר לרבים בתחילתו, אבל לאחר שהשניים הצליחו להוביל את השדים האדומים להישג השיא בתולדותיהם - מקום שלישי במונדיאל, הם קיבלו את המחמאות והכבוד שהגיעו להם. מסתבר שהחוויה הזו גרמה לחשבון נפש מצידו של כוכב העבר הצרפתי, שהודיע היום (שני) כי הוא עוזב את רשת "סקיי", שם שימש כפרשן בשנים האחרונות, כדי לרדוף אחר חלומו להפוך למאמן במשרה מלאה.

עוד בנושא

ריבונו של עולם: פז חסדאי על התמונות הגדולות מהגמר, והשידור הישראלי של המונדיאל
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

"בארבע השנים האחרונות עברתי כמה חוויות מתגמלות מאוד של אימון כדורגל", כתב הנרי בפוסט בטוויטר, "החוויות הללו חיזקו את הנחישות שלי להגשים את האמביציה שיש לי כבר זמן רב - להפוך למאמן. לכן, החלטתי בעצב לעזוב את 'סקיי' כדי לאפשר לעצמי להקדיש יותר זמן כדי להיות על כר הדשא ולהתרכז במשא שלי לעבר השגת המטרה. אני מודה לכולם ב'סקיי' על שגרמו לי להרגיש בבית ומאחל לכולם שם הצלחה בעתיד. זיכרונות נפלאים".

הנרי פרש ממשחק בדצמבר 2014 אחרי קריירה אדירה ועתירת כיבושים, בעיקר במדי ארסנל, ברצלונה ונבחרת צרפת. הוא זכה בחמש אליפויות (אחת בצרפת עם מונאקו, שתיים באנגליה ובספרד), ליגת האלופות (עם בארסה), אליפות אירופה והעולם (עם הטריקולור). עם פרישתו, הפך לפרשן ב"סקיי" וביסס מהר מאוד את מעמדו כאחד הבכירים והאהובים בתחום. ב-2016 הצטרף לבלגיה כעוזרו של מרטינס, ובמונדיאל נאלץ לשחק מול מולדתו בחצי הגמר, ולצערו שם גם הסתיים חלום הזכייה של הבלגים.

עוד באותו נושא

זלטקו דאליץ': "הניסיון במזרח התיכון נתן לי המון במונדיאל הזה"

לכתבה המלאה
תיירי הנרי עוזר מאמן נבחרת בלגיה עם דידייה דשאן מאמן צרפת. רויטרס
הנרי מחבק את דשאן, אחרי המפגש עם צרפת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully