וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת העברתו של ניקו אולסק ממכבי נתניה למכבי חיפה תקועה

16.7.2018 / 16:40

הצדדים ערכו שיחה נוספת, בסיומה העבירה חיפה מסר לצהובים כי היא מסרבת לתנאי העסקה: שחקנים ו-300 אלף דולר. קלאוס שנשאר בארץ התבקש להגיע לשני אימונים ביום, עם מאמנים שונים. אין התקדמות עם מנג'אק

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

מכבי חיפה ממשיכה להגביר את הקצב במחנה האימון, זאת לקראת צמד המשחקים שייערכו מחרתיים מול ספרטה רוטרדם ו-RKC וואלוויק, בו ישחקו שני ההרכבים לסירוגין. במקביל לניסיון לסגור קשר אחורי זר, במועדון מנסים לסכם על עזיבת חלק מהשחקנים במחנה. עומרי בן הרוש מציג יכולת טובה במחנה עד כה, אבל במועדון כבר העבירו לו מסר כי הם מחפשים מגן שמאלי אחר, אחרי שההצעה מאנורתוזיס לא יצאה לפועל. בהפועל חיפה, שם מחזרים אחרי שון וייסמן, שוב בוחנים את האופציה להחתים את המגן אם ישוחרר ללא תמורה ממכבי חיפה ויסכים לקצץ בשכרו.

קלאוס עורך אימונים אישיים בקצף עם מאמן הכושר של מחלקת הנוער, יניב ברנשטוק, ועם האחראי על המאמנים במחלקת הנוער, גוסטבו בוקולי. החלוץ היווני התבקש להתייצב לשני אימונים ביום, בבוקר ואחר הצהריים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
יעקב שחר ינחת במחנה של מכבי חיפה. אלאך: שוקל להחתים שחקן כנף זר
מכבי חיפה הביסה 0:6 את הקבוצה עד גיל 23 של אוטרכט

שחקן ספרטה פראג ז'ורז' מאנג'ק. אינסטגרם רשמי ז'ורז' מאנג'ק, צילום מסך
אין התקדמות. ז'ורז' מנג'אק/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ז'ורז' מאנג'ק

ומה בנוגע לרכש? עסקת העברתו של ניקו אולסק ממכבי נתניה תקועה. נתניה דורשת 300 אלף דולר, את שון וייסמן ואת מימוש כרטיס השחקן של יניב בריק שהגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה. חיפה הודיעה כי עד שנתניה לא תענה לדרישותיה, העסקה לא תתקדם ומסר ברוח זו הועבר באמצעות סוכניו.

עדיין אין שום התקדמות עם הקשר האחורי הקמרוני ז'ורז' מנג'אק. כזכור, בשבוע שעבר התברר כי סוכנו הציע אותו בחינם, אולם מאז התברר כי ספרטה פראג דורשת חצי מיליון יורו תמורתו. "מכבי חיפה טרם הגישה הצעה רשמית על השחקן, שחר מתנגד לשלם את הסכומים האלה", אמר מקורב לעסקה הבוקר. "אם זה לא ייפתר השבוע, הם יעברו לשחקן אחר".

בית"ר ירושלים הבהירה למכבי חיפה כי בהתאם להודעת אלי טביב, אף שחקן לא יימכר עד משחק הגומלין באירופה, שיתקיים ביום חמישי. לכן, ההערכה היא שהעסקה תיסגר רק בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully