וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טומרקין: "הגעה לגמר אליפות אירופה לא תספק אותי"

16.7.2018 / 12:33

נבחרת השחייה ערכה מפגש עם התקשורת, לקראת היציאה לאליפות שתיערך השנה בגלזגו. עמית עברי: "מאוד מאוד חשוב קורה באיגוד". היו"ר סימון דוידסון: "פודיום באולימפיאדה היא לא מילת גנאי"

קובי אליהו

לקראת אליפות אירופה בשחייה שתיערך בגלזגו בתחילת חודש אוגוסט, קיימה הבוקר (שני) נבחרת ישראל בשחייה מפגש עם התקשורת. הנבחרת תמריא בימים הקרובים למחנה אימונים ובהמשך תגיע לסקוטלנד. באיגוד השחייה החליטו לא להזיז את תאריך אליפות ישראל בשחייה שתיערך בסוף החודש ולכן לא ישתתפו השחיינים היוצאים לאליפות אירופה, באליפות ישראל.

אחרי הפרישה של גל נבו ושל גיא ברנע קודם לכן, הופך יעקב טומרקין לאחד הוותיקים בנבחרת. "האליפות הזו היא אירוע השיא של השנה", אמר הבוקר טומרקין. "אני מגיע בציפייה טובה ובהרגשה טובה. הגעה לגמר לא תספק אותי. בכל משחה שאשחה ארצה לזכות במדליה. גם במשחי הגב וגם ב-200 מעורב. ברור שרציתי להשתתף באליפות ישראל, אבל השנה התאריכים מאוד מתנגשים. לא התחריתי עדיין בגלזגו. יש אווירה חדשה, צוות חדש ולכן הציפיות גבוהות".

השחיין יעקב טומרקין. קובי אליהו
"בכל משחה שאשחה ארצה לזכות במדליה". טומרקין/קובי אליהו

השחיינית הוותיקה עמית עברי סיפרה: "אני די מתרגשת לקראת האליפות הזו. חזרתי למקורות לסגנון הפרפר, זה הסגנון שאיתו התחלתי. אני רוצה להתמקד במשהו אחד, הפרפר הוא חלק ממני, היו לי כמה שנים מאוד קשות איתו אבל היום אני והפרפר חברים מאוד טובים. ציפיות? אני רוצה ליהנות. יש כאן אחלה נבחרת של ותיקים וצעירים מוכשרים ברמות. המטרה שלי להתקרב לשיא האישי שלי 58.60 שניות. אני לא אשחה את ה-200 מעורב אבל אשמח שאנסטסיה תשבור את השיא שלי. משהו מאוד חשוב קורה באיגוד השחייה הישראלי. נוצר גוש של חבר'ה ותיקים כמו אני, יעקב, יונתן. נוצר מעגל חדש של חבר'ה צעירים".

יונתן קופלב ירצה שוב להרשים ב-50 מטר גב. "הציפייה ממני היא למדליה, אבל אני מנסה כמה שפחות לחשוב על זה כי כשאתה בא פייבוריט יש לך רק מה להפסיד. אני רוצה לשבור את השיא הישראלי, להגיע לגמר ואז הכל יכול להיות. את השיא הישראלי עשיתי לפני ריו בארץ 24.60 שניות ואני חושב שגם היום אני בכושר טוב כי שחיתי לפני שלושה חודשים 24.80 שניות".

יושב ראש האיגוד סימון דוידסון, הוסיף: "הבאנו את דייב מארש כיועץ לשחייה והוא ביקש לצאת למחנה אימונים שבועיים לפני האליפות בגלזגו. אנחנו לפני עידן חדש בשחייה הישראלית. לשמחתי אנחנו כבר קוטפים את הפירות באליפות אירופה לנוער האחרונה. גלזגו היא תחרות בדרך, המטרה שלנו היא אפילו לא טוקיו 2020 אלא האולימפיאדה ב-2024. אני בהרגשה מאוד טובה לקראת האליפות הזו. דייב מארש רואה התקדמות מאוד גדולה בגילאים הצעירים. אנחנו רוצים פודיום במשחקים האולימפיים, אני לא מתבייש בזה. פודיום באולימפיאדה היא לא מילת גנאי. יש לנו ארבע כפול 200 בשליחים ברמה מאוד גבוהה לאליפות אירופה הקרובה. נעשה הכי טוב עבור השחיינים כדי שנגיע למאני טיים הכי טוב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
השחיינית עמית עברי. קובי אליהו
"חזרתי למקורות לסגנון הפרפר". עברי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully