וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "אני לא הפייבוריט, הסיכויים שווים"

הסרבי ישחק מול קווין אנדרסון בניסיון לזכות בווימבלדון בפעם הרביעית בקריירה ובגרנד סלאם 13 ואמר: "יש לו יום מנוחה, דבר שהייתי יכול להיעזר בו בשלב הזה" (א', 16:00, ערוץ 55)

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
דג'וקוביץ' יזכה בווימבלדון בפעם הרביעית?/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' בפעם ה-13 או קווין אנדרסון בפעם הראשונה? גמר ווימבלדון ייערך מחר (ראשון, 16:00, ערוץ 55) ויפגיש בין הסרבי שמדורג 21 בעולם ו-12 בטורניר לבין הדרום אפריקאי שמדורג שמיני. דג'וקוביץ', שזכה בווימבלדון שלוש פעמים בעבר (2011, 2014 ו-2015), רוצה לזכות בתואר גרנד סלאם ראשון מאז רולאן גארוס ב-2016. אנדרסון בן ה-32 יופיע בפעם השנייה בגמר טורניר גרנד סלאם אחרי שבשנה שעברה הפסיד לרפאל נדאל באליפות ארצות הברית.

המאזן בין דג'וקוביץ' לאנדרסון עומד על 1:5 לזכות הראשון כשהמפגש האחרון נערך ב-2015, גם בווימבלדון, והסרבי ניצח בו אחרי שחזר מפיגור שתי מערכות ל-7:6 (6), 7:6 (6), 1:6, 4:6, 5:7 בשמינית הגמר. אז זה נגמר בתואר של דג'וקוביץ' וגם הפעם, מן הסתם, ניצחון יעניק לו זכייה בתואר במועדון אול אינגלנד.

שני הטניסאים מגיעים אחרי משחקים מתישים במיוחד בחצי הגמר. אנדרסון נזקק לשש שעות ועוד 36 דקות על מנת לנצח את ג'ון איזנר עם 24:26 במערכה החמישית, בעוד דג'וקוביץ' ניצח את רפאל נדאל במשחק שנפרס על פני יומיים והגיע לחמש שעות ועוד 21 דקות ו-8:10 במערכה החמישית. אנדרסון מרשים במיוחד בטורניר והצליח אפילו לנצח את רוג'ר פדרר בפעם הראשונה בקריירה שלו כשהוא חוזר מפיגור של שתי מערכות ברבע הגמר הזה. עם זאת, צריך לזכור שהוא "בילה" הרבה זמן על המגרש.

דג'וקוביץ' אמר לקראת הגמר: "גם קווין בילה כמה שעות על המגרש, אבל היה לו יום חופשי מה שהיה יכול להיות מצוין בשבילי בשלב הזה. אני לא חושב שאני הפייבוריט הברור, אני חושב שהסיכויים הם די שווים. הוא משחק את הטניס של חייו ואין לו יותר מדי מה להפסיד. ההתאוששות הכי טובה שיכולה להיות לי ממשחק כזה קשה היא לבלות זמן עם הילדים שלי. אני אעשה את זה ואשמור על עוד רוטינות קבועות שלי".

הטניסאי הדרום אפריקאי קווין אנדרסון. רויטרס
רוצה תואר גרנד סלאם ראשון. אנדרסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully