וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בכדורמים נשים: ישראל הפסידה לאיטליה 21:2

שונית סטרוגו וכרם נוי כבשו במחצית השנייה, אבל ישראל הובסה על ידי מדליסטית הארד מהאליפות הקודמת. ביום ראשון ממתינה יריבה לא פחות חזקה: הולנד שניצחה היום את קרואטיה 1:21

נבחרת ישראל, כדורמים נשים. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
הופעה ראשונה אי פעם באליפות אירופה. נבחרת ישראל/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

נבחרת הכדורמים נשים של ישראל הפסידה היום 21:2 לנבחרת איטליה במשחק הראשון שלה באליפות אירופה שנערכת בברצלונה. האיטלקיות זכו במדליית ארד באליפות הקודמת ב-2016 ובמדליית זהב ב-2012 והן נחשבות למועמדות להגיע לשלבים הגבוהים גם הפעם.

הפתיחה אותתה על ההמשך, כשאיטליה הוליכה 0:3 בתום הרבע הראשון ו-0:9 במחצית. כרם נוי והקפטנית שונית סטרוגו הצליחו לכבוש שערים, אחד ברבע השלישי ואחד ברביעי, אבל האיטלקיות המשיכו להפציץ ובסך הכל כבשו 12 שערים במחצית השנייה ו-21 במשחק כולו. אריאנה גאריבוטי, משחקניות הכדורמים הטובות בעולם, הוליכה את הכובשות של איטליה עם 6 שערים.

מחר ישראל תשחק נגד יריבה אימתנית אחרת, הולנד. מדובר בנבחרת שזכתה במדליות כסף באליפויות ב-2014 וב-2016 והיום הביסה את קרואטיה 1:21. בהמשך הטורניר הבנות של המאמן היווני דמיטריס מברוטאס, תפגוש גם את צרפת, יוון וקרואטיה.

אליפות אירופה מתקיימת במתכונת של שני בתים בני 6 נבחרות כל אחד (ישראל מוקמה בבית א'). ארבע הראשונות בכל בית יעלו לרבע הגמר ושתי האחרונות ינשרו למשחקי הדירוג 9-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully