וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין אנדרסון: "זה הרגיש כמו תיקו, אבל מישהו היה מוכרח לנצח"

לאחר שגבר על איזנר בתום משחק הטניס השלישי באורכו אי פעם ועלה לגמר ווימבלדון, הדרום אפריקאי פרגן: "חבל לי עליו, הוא דחף אותי לאורך הקריירה". האמריקאי: "חרא להפסיד, נתתי הכול"

טניסאים ג'ון איזנר, קווין אנדרסון. רויטרס
חברים טובים. אנדרסון ואיזנר בתום המשחק ההיסטורי/רויטרס

כאשר נקבעו חצאי גמר בטורניר ווימבלדון, המפגש בין ג'ון איזנר לקווין אנדרסון נחשב, ובצדק, להרבה פחות נוצץ מזה שיפגיש (ועוד יפגיש, כי המשחק הופסק באמצע) את רפאל נדאל עם נובאק דג'וקוביץ', אבל שני המפתיעים סיפקו בסופו של דבר את אחד המשחקים המטורפים שהאול אינגלנד קלאב ראה. למעלה משש שעות וחצי נאבקו השניים אחד בשני, וגם בעייפות, לפני שאנדרסון חגג העפלה לגמר הגרנד סלאם הבריטי, עם 24:26 במערכה המכרעת, שנמשכה לבדה שעתיים ו-50 דקות. הדרום אפריקאי בן ה-32 יפגוש את המנצח בין נדאל לדג'וקוביץ' בגמר ביום ראשון.

עוד בנושא

כשהוא ביתרון 1:2 במערכות: הקרב בין דג'וקוביץ' לנדאל הופסק
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

הטניסאי האמריקאי ג'ון איזנר. רויטרס
ניצחון מתיש. אנדרסון חוגג/רויטרס

איזנר ואנדרסון ניפצו את השיא הקודם לחצי הגמר הארוך ביותר בווימבלדון, שהיה שייך לדג'וקוביץ' ולחואן מרטין דל פורטו ששיחקו במשך ארבע שעות ו-44 דקות ב-2013. למעשה, זה היה משחק הטניס השלישי באורכו אי פעם, כאשר במקום הראשון ניצב כמובן איזנר בעצמו עם המשחק הזכור משנת 2010, בו גבר 68:70 במעררכה החמישית על ניקולא מאהו הצרפתי. במקום השני - מפגש דייויס בין לאונרדו מאייר הארגנטינאי לז'ואאו סוזה הברזילאי, שנמשך שש שעות ו-43 דקות ב-205.

אנדרסון, שהפסיד לנאל בגמר אליפות ארצות הברית בעונה שעברה, הוא הדרום אפריקאי הראשון שמגיע לגמר ווימבלדון מאז בריאן נורטון ב-1921. "אני לא ממש יודע מה להגיד כרגע", אמר לאחר הניצחון המתיש, "לשחק בתנאים האלה היה קשה מאוד עבור שנינו. זה מרגיש כמו תיקו, אבל מישהו מוכרח לנצח. ג'ון הוא בחור נהדר וחבל לי עליו. אם הייתי בצד שלו, אני לא יודע איך הייתי לוקח את זה. זו חוויה שונה. אני מכיר את ג'ון המון זמן, למען האמת הוא דחף אותי לאורך הקריירה שלי. דחפתי את עצמי חזק יותר בזכות ההצלחה שהוא השיג. אני מברך אותו על טורניר נהדר ומקווה שהוא יחזור חזק יותר".

"נאבקתי חזק ועל זה אני גאה. זה חרא להפסיד, אבל נתתי כל מה שהיה לי. בסופו של דבר הפסדתי למישהו שהיה קצת יותר טוב ממני ואני מניח שהוא לקח קצת יותר נקודות חשובות. כרגע אני מרגיש נורא. אני עובד קשה ומרגיש שאני בכושר טוב. אני חושב שהוכחתי את זה במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully