וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס רוצה להשתוות למרגרט קורט, קרבר: "אצטרך להיות בשיאי"

ניצחון של האמריקאית בת ה-36 (25 בטורניר) על הגרמניה (11) בגמר ווימבלדון יעניק לה גרנד סלאם 24, שווה ערך למקום הראשון בכל הזמנים. קרבר יודעת: "סרינה תמיד דוחפת אותך להיות הכי טובה שאפשר" (ש', 16:00, ערוץ 5)

טניסאית אמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
סיפור האגדה יושלם? סרינה/רויטרס

סרינה וויליאמס (25 בטורניר) ואנג'ליק קרבר (11) ייפגשו מחר (שבת, 16:00, ערוץ 5) בגמר טורניר ווימבלדון, שמהווה גם את שחזור גמר 2016. אז ניצחה האמריקאית 5:7, 3:6, במה שהיה תואר ווימבלדון השביעי שלה. ניצחון מחר יקפיץ את מניין תארי הגרנד סלאם שלה ל-24 - כמו מרגרט קורט, שניצבת במקום הראשון בכל הזמנים - ויעניק לה זכייה שמינית בקריירה באול אינגלנד, שנייה רק למרטינה נברטילובה (9).

האמריקאית המופלאה שהחמיצה את מרבית השנה שעברה בשל ההריון ולידת בתה, והיא רושמת כעת את הטורניר הרביעי בלבד שלה השנה. על כן, עצם ההגעה למעמד הגמר, בגיל 36, אומר כל מה שצריך לדעת על הספורטאית העצומה הזאת. "זה מטורף", הודתה לאחר שניצחה את יוליה גרגס בחצי הגמר.

קרבר, מנגד, מחפשת גרנד סלאם שלישי בקריירה, אחרי שחגגה באוסטרליה ובארצות הברית ב-2016, אך קל, כמובן, זה לא יהיה. "כשאני מביטה בסרינה אני רואה אלופה", אמרה הגרמניה בת ה-30. "סרינה אחת הטובות בעולם, זה נהדר לראות אותה שוב בסבב. היא תמיד דוחפת אותך להציג את הטניס הכי טוב שלך, זו הדרך היחידה לנצח אותה. אצטרך להיות בשיאי כדי לנצח, בעיקר על הדשא, בעיקר במגרש המרכזי. זה תמיד כבוד גדול לשחק מולה".

השתיים נפגשו עד היום שמונה פעמים, כשסרינה ניצחה שש מתוכן.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
משימה קשה. קרבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully