וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב וברצלונה מנסות להחתים את לוק באביט

הפאוור פורוורד בן ה-29, ששיחק בעונה החולפת באטלנטה ומיאמי, ממתין להצעות מה-NBA אולם במקביל מעורר עניין רב בקרב קבוצות יורוליג. יחליף את ג'ונה בולדן בסגל של נבן ספאחיה?

לוק באביט במדי מיאמי היט. AP
בדרך חזרה לאירופה? באביט/AP

אחרי שחיזקה בעיקר את מצבת הגארדים בפגרה, מכבי תל אביב מנסה לשים ידה גם על שחקני פנים בכירים. מועמד אחד שהוזכר אמש (חמישי) כמועמד הוא הפאוור פורוורד האמריקאי לוק באביט (2.06, 29). על פי דיווח ב"ספורטאנדו", הצהובים מחזרים אחרי שחקן מיאמי בעונה החולפת יחד עם מספר קבוצות יורוליג כולל ברצלונה.

הצהובים כבר החתימו פאוור פורוורד עם מאפיינים דומים הקיץ - אנג'לו קלויארו - שגם הוא כמו באביט ניחן בקליעה טובה מבחוץ, אולם נראה שהוא מיועד לספסל. כך או כך, הסיכויים שג'ונה בולדן יישאר נראים נמוכים מאוד. בולדן משחק בימים אלה עם פילדלפיה בליגת הקיץ בלאס וגאס ולמרות שהסיקסרס עדיין שוקלים אם לצרפו כבר בעונה הקרובה, נראה שבמכבי תל אביב כבר מתגבשת תוכנית בלעדיו.

באביט עבר במהלך העונה החולפת מאטלנטה למיאמי, בה שותף ב-13 משחקים בלבד במדי והעמיד ממוצע של 2.5 נקודות למשחק. ברזומה שלו יש 381 משחקים ב-NBA שנפרסו על פני תשע עונות, ובמהלכם הוא העמיד ממוצע של 4.8 נקודות למשחק. עונת השיא שלו הייתה בניו אורלינס ב-2015/16, אז קלע 7 נקודות והוריד 3.1 ריבאונדים בממוצע.

לבאביט יש גם נסיון מועט בכדורסל האירופי. את עונת 2013/14 הוא פתח בשורות ניז'ני נובגורוד אולם עזב אחרי חודשים ספורים בחזרה ל-NBA. על פי דיווחים בארצות הברית, העדיפות הראשונה שלו היא להישאר בליגה הטובה בעולם ולעבור לאירופה רק במקרה שלא יקבל הצעות מקבוצות NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully