וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיית יום הכיפורים של הפועל תל אביב בליגת האלופות

13.7.2018 / 9:45

האדומים יארחו את שרלרואה במוקדמות המפעל 24 שעות לאחר יום הכיפורים, והקבוצה הבלגית תאלץ לשהות בארץ במהלך החג, ללא יכולת להתאמן או לאכול ארוחה חמה. חודשו המגעים עם גפני ומקניל

הפועל תל אביב הוגרלה שלשום (רביעי) לשלב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות של פיב"א נגד שרלרואה הבלגית ותארח את המשחק הראשון ב-20 לספטמבר. אלא שתאריך המשחק יוצר בעיות קשות עבור האדומים, וגם עבור הבלגים. יום הכיפורים נכנס השנה בשעות הערב של ה-18 לספטמבר ויוצא ב-19 לספטמבר בשעות הערב, כך שהקבוצה הבלגית, אם תרצה להתאמן ערב לפני המשחק בדרייב אין, תצטרך להגיע לכל המאוחר בשעות הבוקר של ה-18 לספטמבר.

אלא שמועד ההגעה היא הבעיה הקטנה ביותר שתיווצר עבור שרלרואה. אם הבלגים אכן יגיעו לישראל לפני יום הכיפורים, יהיה עליהם להעבירו ללא יכולת להתאמן, וללא אפשרות לאכול אוכל חם בבתי מלון בו הם ישהו, תנאים לא סבירים עבור קבוצת כדורסל.

שחקן הפועל תל אביב ג'רל מקניל. אדריאן הרבשטיין
חודש המו"מ להשארתו. ג'רל מקניל/אדריאן הרבשטיין

בהפועל תל אביב קיוו כי לא יארחו את המשחק הראשון מבין השניים, כשהגומלין ייערך יומיים לאחר מכן, אך העובדה שלא היו מדורגים בהגרלה יצרה את הבעייתיות. הבלגים לא שלחו נציגות להגרלה בז'נבה שלשום, והקשר בין המועדונים בסיטואציה הבעייתית הזאת ככל הנראה לא יוליד החלפת ביתיות.

במקביל, בקבוצה מודעים לכך שיצטרכו להתכונן למשחק הגורלי בסגל חסר. החל מה-30 לאוגוסט יעברו שחקני נבחרת ישראל של האדומים לידי הנבחרת, לקראת צמד המשחקים נגד גאורגיה וגרמניה באמצע ספטמבר. המשחק בלייפציג נגד הגרמנים ייערך ב-16 לספטמבר, והשחקנים ישובו לארץ ביום שני, 17 לספטמבר, שלושה ימים לפני המשחק נגד שרלרואה, כשבאמצע כאמור יום הכיפורים.

בנושא המקצועי, בקבוצה חידשו בימים האחרונים את הקשר עם הפורוורד טוני גפני והרכז ג'רל מקניל בניסיון להחתימם לעונה נוספת. בהפועל מקווים לסגור עם השניים כמה שיותר מהר על מנת להתקדם עם בניית הסגל ולפתוח בסגל מלא את האימונים באמצע החודש הבא. במקביל מחכים בקבוצה לתשובתו של אדריאן בנקס, האם יקח את ההצעה שהוגשה לו להארכת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully