וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה לליגת העל? דריל מונרו עשוי להצטרף להפועל חולון

13.7.2018 / 7:37

הסנטר (32, 2.01) שזכה באליפות עם מכבי ראשון לציון ובתואר ה-MVP, עשוי לשוב לישראל אחרי שבעונה שעברה העלה את טלקום אנקרה לליגה הראשונה בטורקיה. יהפוך לרכש החמישי של הסגולים?

ברני ארדוב

הפועל חולון האיצה בימים האחרונים את בניית הסגל לקראת העונה הבאה, ואחד השמות שעולים בהקשר של הקבוצה הוא הסנטר דריל מונרו, שזכה בעונת 2015/16 באליפות ישראל עם מכבי ראשון לציון ובתואר ה-MVP של הליגה. מונרו, ששיחק בשנתיים האחרונות בטורקיה, היה מועמד לחזור לישראל בשתי הזדמנויות שונות דווקא למכבי תל אביב, אך המהלך לא יצא לפועל, ועל פי גורמים שונים הוא עשוי לשוב לליגת העל דווקא במדים הסגולים.

מונרו (32, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' מייסון משנת 2009. את הקריירה המקצוענית שלו הוא פתח בליגה ההולנדית ואחרי שלוש שנים בליגה הצרפתית ביצע התקדמות משמעותית בקריירה כשחתם במנרסה הספרדית. אחרי עונה אחת בליגה האיטלקית השנייה נחת במכבי ראשון לציון של שרון דרוקר ומיד הפך לשחקן הפנים הדומיננטי בליגת העל כשהוא רושם 17.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק בליגה. ההצלחה סידרה לו חוזה גדול באושאק ספורטיף הטורקית, אך במהלך העונה הוא שוחרר ועבר לטורק טלקום אנקרה שניסתה לחזור לליגה הראשונה בטורקיה. הסנטר נשאר באנקרה גם בעונה שעברה, ועזר לה להעפיל לליגה הבכירה כשהוא רושם 14.4 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק.

הסגל של דן שמיר בחולון כולל נכון לעכשיו שני זרים - קאליף וואייט שהצטרף בחזרה לסגולים מעירוני נס ציונה וקורי וולדן שחתם על חוזה לעונה נוספת. בגזרה הישראלית צירפה חולון שני שחקנים מתחילת הפגרה - עמית שמחון ורועי הובר והם חוברים לגיא פניני, שלומי הרוש וטי ג'יי קליין שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה.

: שחקן מכבי ראשון לציון, דריל מונרו. יוסי ציפקיס
ישחזר בחולון את הימים היפים? מונרו חוגג אליפות עם ראשון לציון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully