וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "השיחות עם טורונטו פקחו את עיני, חוויה בלתי נשכחת"

מאמן ז'לגיריס סיפר על הפגישה עם מסאי יוז'ירי ואנשיו, שלבסוף לא הולידה הצעת עבודה: "השתפרתי רק מלדבר איתם". על הגישושים מברצלונה: "לא פנו אלי, בכל קיץ קורים שם דברים מוזרים"

צילום וידאו: ליאור מזור, עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר עונה מופלאה בה סחב את ז'לגיריס קובנה הצנועה כל הדרך לפיינל פור היורוליג, הפך שרונאס יאסיקביצ'יוס לשם חם בשוק המאמנים. שמו הוזכר בהקשר של טורונטו, כמו גם של מספר קבוצות פאר באירופה, אולם בסופו של דבר האריך את חוזהו בשורות האלופה הליטאית.

בראיון לתקשורת הספרדית, סיפר על הפגישה עם הג'נרל מנג'ר של הראפטורס מסאי יוג'ירי: "היתה לי חוויה נחמדה מאוד איתם, הם הגיעו לליטא כדי לראיין אותי. האמת היא שזה פקח את עיני. זה היה הראיון הראשון שלי בקבוצת NBA והייתי מרותק. כמה ימים אחרי הפיינל פור הגיעה השיחה ממסאי, ובחלוף שבוע וחצי הם הגיעו כדי לשמוע את הרעיונות שלי".

הראפטורס החליטו בסופו של דבר לקדם את ניק נרס, עוזרו של דוויין קייסי, אך שאראס יצא מעודד כך או כך מהמפגש עם יוג'ירי. "זו היתה חוויה בלתי נשכחת עבורי. כבר עבר זמן רב מאוד מאז שוחחתי עם אדם כל כך יוצא דופן, זה היה מדהים, אני חושב שהשתפרתי כמאמן רק מלדבר איתם. הם הותירו עלי רושם כל כך חיובי, לא ציפיתי לזה, לא חשבתי שההזדמנות תגיע בשלב כל כך מוקדם".

שחקן העבר האגדי אף התייחס לשמועות שקשרו אותו לברצלונה: "הם רצו לנהל איתי משא ומתן אחרי הפיינל פור. אמרתי להם שידברו עם הסוכנים שלי, ונראה מה יקרה, אבל הם לא עשו את הצעד הבא. הם לא הגישו לי שום הצעה. רק דיברנו על הרעיונות שלי, על איך הקבוצה צריכה להיראות, ומסתבר שהם לא אהבו אותם. אני לא יודע מי מקבל שם את ההחלטות, בכל קיץ קורים שם דברים מוזרים".

כשנשאל כיצד שאראס המאמן היה מתמודד עם שאראס השחקן, השיב: "זה היה מאוד קשה, הוא היה גורם לי לסבול, אבל אני מקווה שגם היה גורם לי לנצח קצת. לעתים קשה יותר להתמודד עם שחקנים גדולים".

עוד בנושא:

מראשון לציון ליורוליג: קית' לנגפורד על סף חתימה בפנאתינייקוס

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
מפה לשם, בסוף הוא ממשיך בז'לגיריס. שאראס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully