וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו ורדסקו ודויד מאררו נחקרו בחשד להטיית משחק זוגות בווימבלדון

13.7.2018 / 7:08

חברות הימורים התריעו על תבניות הימורים חריגות במהלך המפגש בין זוג הספרדי לליאו מאייר וז'ואאו סוזה. ורדסקו: "לעולם לא אתפשר על יושרה ושקיפות", מאררו: "לא עשיתי שום דבר"

רויטרס

בווידאו: נובאק דג'וקוביץ' מתאמן עם בנו, סטפן

הציוץ של פרננדו ורדסקו

הטניסאים הספרדים פרננדו ורדאסקו ודויד מאררו נחקרו היום (חמישי) בחשד להטיית משחק במהלך משחק הזוגות שלהם בסיבוב הראשון בווימבלדון. השניים הפסידו 7:6 (6), 6:4, 6:7 (7), 6:1 לליאו מאייר הארגנטינאי וז'ואאו סוזה הפורטוגלי. על פי הפרסומים בארצות הברית באתר הימורי הספורט Pinnacle sports האוסטרלי אישרו כי המשחק האמור סומן במהלכו בשל תבניות והתנהלות הימורים חריגה. על פי האתר, הימורים בסכומים משמעותיים הגיעו מחשבונות שבעבר כבר הימרו על משחקים חשודים. אותם הימורים בוצעו כשעה לפני פתיחת משחק הזוגות.

עוד בנושא:
ניקולאס קיקר הארגנטינאי הושעה לשלוש שנים בשל הטיית משחקים

"הלכנו אחרי הפרוטוקול המחמיר שלנו בכל הנוגע להטיית תוצאות, שזה אומר התראות שאנחנו מעבירים לווימבלדון וביטול ההימורים על אותו משחק", אמר מנהל יחידת החקירות של האתר סם גומרסול. הערב ורדאסקו אישר בחשבון הטוויטר שלו שהוא אכן נלקח לתשאול על ידי ה-TIU (שזה Tennis Integrity Unit) וכתב: "תושאלתי על ידי ה-TIU בנוגע לפעילות הימורים במהלך משחק הזוגות שלי בווימבלדון. אני סומך באופן מוחלט על העבודה של ה-TIU, כמו שתמיד הייתי מחויבות ליושרה ולשקיפות בספורט שלנו ולעולם לא אתפשר על כך".

מאררו אמר לסוכנות הידיעות הספרדית EFE: "הייתי בבית וארזתי את המזוודה כי מחר אני עוזב לגרמניה ואז החדשות האלה תפסו אותי מופתע מאוד. לא היה לי שום מושג לגבי משהו כזה. מה אתם רוצים שאגיד? כמו תמיד, אני מוכן להיחקר ואין לי בעיה כי אני משוכנע שלא עשיתי שום דבר חריג".

פרננדו ורדסקו טניסאי ספרדי. GettyImages
ורדאסקו/GettyImages

ורדאסקו הוא כמובן הטניסאי הבכיר מבין השניים. הספרדי בן ה-34 דורג בשיאו במקום השביעי בעולם ביחידים ושמיני בזוגות והגיע לחצי גמר אליפות אוסטרליה ב-2009 בטורניר היחידים. מאררו מדורג 54 בזוגות היום ובשיאו דורג חמישי בזוגות ו-143 ביחידים. מאררו כבר נחקר בעבר כאשר היו חשדות לגבי משחק שלו בזוגות מעורבים באליפות אוסטרליה 2016. הוא שיחק אז עם בת ארצו לארה ארואברנה מול לוקאס קובוט הפולני ואנדרה הלבאצקובה הצ'כית וכל הארבעה נחקרו ונוקו מכל חשד על ידי ה-TIU.

נחזור למשחק הזוגות מווימבלדון. כשההגרלה בוצעה, הזוג סוזה ומאייר נחשבו לאנדרדוגים וקיבלו יחס של 17 ל-10, מה שמעניק להם למעשה 37% לנצח. היחסים נטו לאט לאט לכיוונם והם הפכו לפייבוריטים כש-45 דקות לפני המשחק היחסים מגיעים ל-7/9 ו-4/9 לניצחון שלהם, כלומר העניקו להם 69% לנצח.

בניו יורק טיימס הלכו לצפות בהקלטה של המשחק האמור מהשנה ומצאו כי מאררו הגיש למערכה הראשונה ביתרון 5:6 לזוג הספרדי כשהוא ו-ורדאסקו מבצעים כמה שגיאות בלתי מחויבות והמערכה הלכה לשובר שוויון, במהלכו ורדאסקו ביצע שתי שגיאות כפולות אחת אחרי השנייה. עם זאת, במערכה השלישית מאררו הציל נקודת משחק עם וולי תוך צלילה על הדשא, אבל אז המערכה הרביעית נגמרה ב-1:6 קל בתוך 27 דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully