וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "כדי לנצח את נובאק דג'וקוביץ' אצטרך להיות בשיא"

השור ממאיורקה מוכן לחצי גמר ווימבלדון ולמפגש ה-52 בקריירה מול הסרבי והראשון על הדשא הלונדוני מאז 2011 (ו', סביב 17:30, ספורט 5). קווין אנדרסון ימשיך במסע הקסם מול ג'ון איזנר

רויטרס

חצי גמר ווימבלדון יתקיים מחר (שישי) ומבטיח לנו הרבה עניין, איכות ואולי אפילו דרמה. במשחק הראשון, קווין אנדרסון (8 בטורניר) ישחק מול ג'ון איזנר (9) ולאחר מכן נקבל את המנה העיקרית כשנובאק דג'וקוביץ' (12) ישחק מול רפאל נדאל (2) בפעם ה-52 אי פעם.

קווין אנדרסון טניסאי דרום אפריקאי. רויטרס
יעלה לגמר טורניר גרנד סלאם בפעם השנייה? אנדרסון/רויטרס

קווין אנדרסון (8, דרא"פ) - ג'ון איזנר (9, ארה"ב), 15:00

הדרום אפריקאי מחזיק במאזן רע מאוד מול המגיש האימתני מדאלאס וניצח אותו פעם אחת בלבד ב-11 מפגשים ביניהם כשהפעם האחרונה הייתה אי שם ב-2012 ומאז הוא הפסיד לו חמש פעמים ברציפות. עם זאת , המפגש האחרון ביניהם היה ב-2015 ומאז אנדרסון השתפר משמעותית וברבע הגמר הצליח לנצח בפעם הראשונה בקריירה את רוג'ר פדרר, כך שהוא מגיע מלא בביטחון עצמי אל המפגש הזה מול המגיש הטוב בעולם. איזנר בן ה-33 לא עבר את שמינית הגמר בטורניר גרנד סלאם עד ווימבלדון 2018 ובשנה שעברה הודח משם כבר בסיבוב השני על ידי דודי סלע.

הפעם הדברים נראים הרבה יותר טוב עבורו כשהוא מוביל כמובן את טבלת האייסים בטורניר עם 161 כאלה בחמישה משחקים, למעלה מ-30 בממוצע למשחק. אנדרסון לא נמצא הרבה מאחוריו עם 123 אייסים במקום השלישי בטבלת האייסים של הטורניר והוא מחפש את גמר הגרנד סלאם השני בקריירה שלו אחרי שבשנה שעברה הפסיד לרפאל נדאל בגמר אליפות ארצות הברית.

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
אחרי שעבר את דל פוטרו, מחכה לו דג'וקוביץ'. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל (2, ספרד) - נובאק דג'וקוביץ' (12, סרביה), סביב 17:30

השור ממאיורקה זכה בשניים משלושה תארי הגרנד סלאם האחרונים ובסך הכול יש לו 17 כאלה אחרי שזכה בצורה מרשימה ברולאן גארוס בפעם ה-11 בקריירה. הוא נאלץ לעבוד קשה במשך ארבע שעות ועוד 50 דקות כדי לנצח את חואן מרטין דל פוטרו ברבע הגמר ועכשיו מחכה לו יריב מוכר מאוד, הכי מוכר שיש. רפאל נדאל ישחק מול נובאק דג'וקוביץ' בפעם ה-52 אי פעם כשהמאזן הוא הכי צמוד שיכול להיות ועומד על 25:26 לזכות הסרבי בעוד נדאל מנצח בשני המפגשים האחרונים. זה יהיה המפגש הראשון בין נדאל לדג'וקוביץ' בטורניר גרנד סלאם מאז שנולה הפתיע את נדאל ברבע גמר רולאן גארוס 2015 והפך לטניסאי השני אי פעם שניצח אותו על החימר בפריס. ארבעת המפגשים האחרונים בין השניים היו בטורנירי מאסטרס 1,000 כשכל אחד מנצח בשניים מהם. זה יהיה המפגש הראשון ביניהם בווימבלדון מאז גמר 2011, אז דג'וקוביץ' ניצח 4:6, 1:6, 6:1, 3:6. הם נפגשו 13 פעמים בעבר בטורנירי גרנד סלאם כשנדאל מנצח בלא פחות מתשעת המפגשים הללו.

רפא דיבר לקראת המפגש מול היריב המוכר ואמר: "זה תמיד אתגר גדול לשחק מול נובאק. הוא אחד השחקנים השלמים והטובים שראיתי בספורט שלנו. אתה יודע שאתה לא יכול לנצח אותו אם אתה לא משחק הכי טוב שאתה יכול". דג'וקוביץ' עצמו ישחק בפעם הראשונה בחצי גמר גרנד סלאם מאז אליפות ארצות הברית 2016, שם נעצר בגמר. הסרבי מקווה לשים את התקופה הרעה שהחלה בשנה שעברה מאחוריו ולחזור לעצמו דרך זכייה רביעית בווימבלדון. דג'וקוביץ' בילה את יום החופש בין רבע הגמר לחצי הגמר באימון עם שחקן הנוער הצרפתי הוגו גאסטון, שמשחק אף הוא ביד שמאל, ובמשחק עם בנו.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
בפעם ה-52 הוא פוגש את נדאל. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully