וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: מינוי המאמן בוטל תוך שעתיים, מחזיק זכויות הניהול התפטר

הבלגן חוגג במלאבס: ליאור שחר, שהוחזר למועדון על ידי הבעלים דורון גלנט, מינה את שרון מרציאנו, אך הספונסר גל חצור הטיל וטו וגרם לשחר לעזוב את התפקיד אחרי יומיים בלבד. מי יעביר את אימון הבכורה?

מאמן הפועל מחנה יהודה שרון מרציאנו. יוסי ציפקיס
היה המאמן במשך 120 דקות. שרון מרציאנו/יוסי ציפקיס

עוד פארסה בהפועל פתח תקוה, הפעם סביב תפקיד המאמן. לאחר הפחתת שתי הנקודות והרחקתו לשנה אחת של הבעלים דורון גלנט בגלל עבירות על תקנון ההתאחדות לכדורגל, האחרון החזיר את ליאור שחר למועדון כמחזיק זכויות הניהול. אחת הפעולות הראשונות של שחר הייתה מינויו של שרון מרציאנו למאמן הקבוצה, אבל המינוי הזה בוטל היום (חמישי) תוך שעות בעקבות הטלת וטו מצד הספונסר גל חצור. לאחר ההתערבות הזה, החליט שחר להתפטר, בסך הכול יומיים אחרי שנכנס לתפקיד.

מרציאנו בן ה-45, שחקן העבר שגדל במכבי תל אביב ושיחק גם בעירוני ראשון לציון ועירוני אשדוד, אימן בעונה האחרונה את הקבוצה המחודשת של עירוני אשדוד בליגה ב' ושיתף לפני כן פעולה עם שחר במחנה יהודה. זו עשויה להיות הזדמנות ראשונה עבורו לאמן קבוצה בליגה הלאומית, אבל כלל לא ברור האם יהיה זה שיעביר את אימון הפתיחה הערב.

* הפועל אשקלון: טל מכלוף חזר לקבוצה, שלושה שבועות אחרי שהוצג כשחקנה החדש של הפועל כפר סבא. הבלם בן ה-27, שחתם לעונה אחת אצל הירוקים עם אופציה לעונה נוספת, בחר לשוב הביתה עוד לפני שרשם הופעה אחת בקבוצה מהשרון ויקבל בחזרה את סרט הקפטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully