וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: סרינה וויליאמס תפגוש את אנג'ליק קרבר בשחזור גמר 2016

האמריקאית הוותיקה עם גמר ראשון כאמא אחרי 2:6, 4:6 מול יוליה גרגס, היא תשחק שוב מול קרבר, אותה ניצחה בגמר לפני שנתיים. זאת אחרי שהגרמנייה ניצחה 3:6, 3:6 את ילנה אוסטפנקו

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
גמר ראשון כאמא. סרינה/רויטרס

אנג'ליק קרבר הצליחה להיות הראשונה שעולה לגמר ווימבלדון לנשים 2018. הגרמנייה עשתה את זה עם 3:6, 3:6 מול ילנה אוסטפנקו. היא תשחק בגמר נגד סרינה וויליאמס, שחוזרת לגמר ווימבלדון ראשון כאמא אחרי שניצחה 2:6, 4:6 את יוליה גרגס.

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. AP
לא מספיק עקבית כדי לתת פייט אמיתי לסרינה. גרגס/AP

יוליה גרגס (13, גרמניה) - סרינה וויליאמס (25, ארה"ב) 6:2, 6:4

האמריקאית המתקמבקת עם הישג עצום בו גם ביתה תוכל להתגאות ועלייה לגמר עשירי שלה בווימבלדון, שם היא תשחזר את הגמר מלפני שנתיים מול אנג'ליק קרבר. סרינה נראתה מצוין, הגישה מצוין והייתה עקבית מאוד כדי להשיג שבירה בשלב מוקדם במערכה הראשונה ועשתה את אותו הדבר גם בשנייה עד שהגרמנייה חזרה עם שמירה ושבירה וצימקה עד 5:4 רק כדי להישבר על האפס. גרגס בת ה-29, לה זו הייתה הופעה ראשונה בחצי גמר גרנד סלאם, שיחקה די טוב בסך הכול והצליחה להתמודד עם העוצמות האדירות של האמריקאית האגדית, אבל לא הצליחה להיות עקבית מספיק ובטח לא לנוע מהר מספיק כדי לנצח. סרינה תיאבק בשבת על תואר הגרנד סלאם ה-24 בקריירה המפוארת שלה. גרגס תנסה לנצל את החוויה וההישג המצוין כדי למנף את הקריירה שלה ולהתחיל להשיג תוצאות טובות יותר באופן עקבי בטורנירי גרנד סלאם, כשהמטרה הבאה שלה תהיה כמובן עונת המשטחים הקשים בצפון אמריקה ואליפות ארצות הברית כמובן.

וויליאמס אמרה אחרי המשחק ל-BBC: "זה מטורף, אני לא יודעת אפילו איך להרגיש. חזרתי וזה הטורניר הרביעי שלי בסך הכול אחרי 16 חודשים. הרגשתי שאין לי מה להפסיד, שיחקתי בצורה חופשית וזה מה שאני עושה. זה לא בלתי נמנע מבחינתי להגיע לגמר, ממש לא. היו לי הרבה בעיות אחרי הלידה, עברתי ניתוחים, הייתה תקופה בה לא הצלחתי ללכת לתיבת הדואר שלי. אני מחבקת כל דקה שלי על הדשא ושמחה מאוד". לקראת הגמר מול אנג'ליק קרבר, אמרה האמריקאית הוותיקה: "שיחקנו אחת נגד השנייה בגמר פה, היא שחקנית דשא טובה מאוד והיא הצליחה מאוד. אני אוהבת לצפות בה משחקת. מה שלא יקרה, זה עדיין הישג גדול בשבילי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
שוב תפגוש את סרינה בגמר ווימבלדון. קרבר/רויטרס

אנג'ליק קרבר (11, גרמניה) - ילנה אוסטפנקו (12, לטביה) 3:6, 3:6

הגרמנייה הצליחה לעלות לגמר ווימבלדון שני בקריירה שלה וגם בשלוש השנים האחרונות ולגמר גרנד סלאם רביעי בסך הכול, בעוד אוסטפנקו החמיצה הזדמנות לחזור לגמר גרנד סלאם ראשון מאז הפתיעה בענק כשזכתה ברולאן גארוס בשנה שעברה. קרבר עשתה את זה בצורה מרשימה בתוך שעה ועוד תשע דקות וכשהיא חובטת 10 ווינרים בלבד לעומת 30 של אוסטפנקו, שגם ביצעה 36 שגיאות לא מחויבות, כולל אחת בנקודת המשחק. קרבר רשמה אחוזי דיוק מרשימים מאוד בהגשה הראשונה כשהכניסה אותה ב-77% וזכתה ב-61% מהנקודות על הסרב הראשון שלה ובלא פחות מ-73% מהנקודות על ההגשה השנייה. אגב, הגרמנייה היחידה שזכתה בווימבלדון בעידן הפתוח היא שטפי גראף. קרבר תקבל בשבת הזדמנות להפוך לשנייה.

קרבר אמרה לאחר המשחק בראיון ל-BBC: "אני מרגישה טוב, לקחתי את ההזדמנויות שלי והצלחתי לנצח. זו הרגשה נפלאה לחזור לגמר. לשחק במגרש המרכזי זה תמיד נהדר וכיף, אני נרגשת מאוד". על המערכה השנייה, בה הייתה לה נקודת משחק ביתרון 1:5 על ההגשה שלה ואז נקודת שבירה נגדה ב-3:5, אמרה הגרמנייה: "ילנה תמיד נלחמת עד הנקודה האחרונה, צריך לזכות בנקודה האחרונה ואז המשחק נגמר. ניסיתי להישאר מרוכזת עד הנקודה האחרונה. זה קשה, אבל אני שמחה שעליתי אחרי משחק קשה". קרבר נשאלה כמה היא שמחה לחזור לבמה המרכזית אחרי שבשנה שעברה חוותה ירידה ביכולת: "2017 עברה ואני שמחה לגבי כך, אנחנו ב-2018. אני שמחה וגאה מאוד להיות שוב בגמר גרנד סלאם. בשביל זה עבדתי מאז שהייתי ילדה קטנה. לא משנה מול מי אשחק בגמר, אנסה לשחק כמו ששיחקתי לאורך כל הטורניר ובתקווה גם לזכות בתואר".

טניסאית לטבית ילנה אוסטפנקו מאוכזבת. רויטרס
לא הייתה מספיק טובה כדי לאיים על קרבר. אוסטפנקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully