וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים בבית עם באמברג וא.א.ק אתונה

11.7.2018 / 11:38

הגרלה קשה לקבוצה של קטש ששובצה עם הגרמנים החזקים, אלופת המפעל וגם עם נימבורק של אורן עמיאל. הפועל חולון עם ונציה וטנריפה, הפועל תל אביב תצטרך לעבור את מורסיה כדי להגיע לבתים

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
הגרלה לא פשוטה בכלל. עודד קטש/ברני ארדוב

שלוש קבוצות ישראליות תשתתפנה בליגת האלופות של פיב"א והיום (רביעי) נערכה הגרלת שלב הבתים. הפועל תל אביב עוד צריכה לצלוח שלושה סיבובי מוקדמות ואם תעשה זאת היא תשחק בבית א' יחד עם עולה נוספת מהמוקדמות, לודוויגסבורג, בנביט, אבלינו, ונטספילס (לטביה), לה מאן, אנוויל (פולין).

הפועל חולון זכתה להגרלה נוחה יחסית ושובצה לבית ב' עם ונציה, פאוק סלוניקי, טנריפה, אופאבה (צ'כיה), טלקום בון ושתי עולות מהמוקדמות. הפועל ירושלים קיבלה הגרלה קשה מאוד יחסית ושובצה לבית ג' יחד עם באמברג החזקה, נימבורק של אורן עמיאל, א.א.ק אתונה אלופת המפעל מהעונה שעברה, דיז'ון, פואנלברדה, אסקיהיר באסקט (טורקיה) ועולה אחת מהמוקדמות.

כאמור, עוד לפני כן נערכה הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון שבה נקבע שהפועל תל אביב תתמודד למשחק כפול מול שרלרואה הבלגית ב-20 וב-22 בספטמבר. אם האדומים יעברו את הבלגים הם יפגשו את המנצחת בין לסטר ריידרס ובאקן ברס מדנמרק ואם היא תעבור שני סיבובים רק אז הקבוצה תפגוש את מורסיה בקרב כפול על הכניסה לשלב הבתים של המפעל - דרך קשה ומפרכת בשבועיים בלבד.

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש אמר על ההגרלה: "זו אולי ההגרלה הכי אטרקטיבית שיכולנו לקבל. שתיים מהמועמדות המרכזיות לזכייה נמצאות איתנו באותו הבית. זה מבטיח לקהל בארנה חוויה נהדרת. מצד שני מדובר בבית לא פשוט בכלל. המטרה שלנו היא כמובן לעלות מהבית ולהגיע לשלבים המתקדמים במפעל, אבל כדי להעריך את יחסי הכוחות באופן יותר מציאותי. נצטרך להמתין עד לתחילת העונה ולראות את הסגלים הסופיים, כאשר גם הסגל שלנו עדיין לא הושלם כמובן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully