וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: לברון ג'יימס הטריל בגדול את תושבי לוס אנג'לס

הכוכב רמז שיגיע למסיבה של רשת "בלייז פיצה" וגרם למאות אנשים לחכות לו שעות לשווא. וגם: ההימור שפרישיץ' הרס, קאריוס לא מתאושש, הפסל של מקגרגור ומגווייר מאשים את אבא שלו

עריכת וידאו: מתן חדד

לברון המטריל

קבלו את הסיפור הבא: רשת "בלייז פיצה" בלוס אנג'לס החליטה לחגוג את בואו של לברון ג'יימס לעיר וחילקה משולשי פיצה בחינם בסניפיה. קינג ג'יימס עצמו הגיב לרשת בטוויטר ורמז שהוא עשוי להגיע ולחגוג את הגעתו באחת מהרשתות. הציוץ גרם לטירוף: כל סניפי "בלייז פיצה" בלוס אנג'לס התמלאו באנשים, שהגיעו גם בשביל הפיצה אבל בעיקר בשביל ההזדמנות לפגוש את לברון. ברשת, אגב, היו משוכנעים בעקבות הציוץ שלברון אכן יגיע לאחד מהסניפים.

התורות בסניפים הלכו והתארכו באופן מוגזם, ואנשים ניצלו את זה כדי להגיע ולפתוח דוכנים באיזור ולמכור מוצרים שונים. מאות אנשים מתוסכלים המתינו שעות בשמש, אך אחרי מספר אזעקות שווא על הגעתו מנהלי הרשת הכריזו: "אם באתם בשבילו - הוא לא מגיע". מספר דקות אחרי שהאירוע נגמר, אשתו של לברון פרסמה תמונה שלו יושב על מתנפח בצורת דונאט בביתו ונהנה מהרגע. הטרלה איכותית של המלך.


עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
רק בשביל לקבל חיבוק: על המעבר של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס
אנגליה מתרגשת: "ההמתנה נגמרה. תוציאו את הדגלים, זה הרגע שלנו"

איבן פרישיץ' איבד למהמר 140 אלף ליש"ט

מארק מוריסון ביצע הימור הזוי שכמעט צלח: הוא הצליח לפוגע בכך שאנטואן גריזמן יכבוש נגד אורוגוואי מחוץ לרחבה, שקווין דה ברוינה יעשה זאת נגד ברזיל ושהארי מגווייר ינגח לרשת נגד שבדיה. הוא יכול היה לזכות ב-140 אלף ליש"ט אם איבן פרישיץ' רק היה כובש מחוץ לרחבה נגד רוסיה. לצערו, זה לא קרה ומוריסון האשים: "פרישיץ' - זה עליך!"

נראה שלוריס קאריוס לא התאושש מגמר ליגת האלופות. שימו לב לטעות שלו במשחק הידידות נגד טרנמיר

לכבוד יום הולדתו ה-30 של קונור מקגרגור, קבלו את הפסל המדהים הזה שהכינו לכבודו

"אבא שלי אשם"

הארי מגווייר הפך בימים האחרונים מאלמוני לסופרסטאר באנגליה. סימן ההיכר שלו הפך הראש הגדול שלו, שאף זכה לכינוי "ראש בטון" מג'יימי ורדי. מגווייר הסביר את מקור הראש בקצרה כשהתבדח ואמר: "אבא שלי אשם בזה".

הארי מגווייר שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
הפך לכוכב. הארי מגווייר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully