וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער בין אליניב ברדה להפועל באר שבע: הגדרת התפקיד במועדון

11.7.2018 / 11:18

המו"מ המתמשך בין הצדדים צפוי להגיע לסיומו השבוע. במועדון רוצים שיעמוד בראש מערך הסקאוטינג, אך ייתכן כי הגדרת התפקיד תהיה שונה. ברדה הגיב: "לא מנהל מו"מ בתקשורת"

קובי אליהו

המו"מ התמשך בין אליניב ברדה להפועל באר שבע צפוי להגיע השבוע לסיומו. על פי גורמים במערכת, הסיבה לכך שהמו"מ בין הצדדים עדיין לא הסתיים נובעת מהגדרת התפקיד של ברדה במערכת. ברדה הגיב ואמר: "אני לא מנהל מו"מ בתקשורת. ניפגש בקרוב ונחליט. אם יהיה מה להודיע נודיע".

על פי אותם גורמים, הפועל באר שבע מציעה לברדה, ככל הנראה, לעמוד בראש מערך הסקאוטינג שלה, בעוד שהוא דורש שהגדרת התפקיד שלו תהיה שונה: "החלום של ברדה זה כמובן להיות מנהל מקצועי, אבל הוא לא מבקש להיות מעל בכר", אמר אתמול (שלישי) גורם במועדון, שהוסיף: "איך זה ייפתר? ביקשו ממנו להמתין עד אחרי המשחק נגד פלורה טאלין והשבוע נהיה חכמים יותר".

הפועל באר שבע אמנם תפגוש את פלורה טאלין האסטונית למשחק הגומלין בשבוע הבא, אבל הראש של השחקנים כבר בשלב הבא. אחרי הניצחון 1:4 אמש אמרו שחקנים בקבוצה: "נסענו לשם עם תקווה ליתרון קל לקראת הגומלין, אבל הופתענו מהרמה של היריבה. זה היה אחד הניצחונות היותר קלים שלנו. אפשר כבר לומר שהראש בדינמו זאגרב". שיר צדק זכה למחמאות בסיום על השער שכבש. "הוא היה צריך את זה, זה בטח יוסיף המון לביטחון העצמי שלו", אמרו בקבוצה והחמיאו לאחד המצטיינים על המגרש - מבשל הצמד מאור מליקסון. ז'וליאן סטו קיבל הודעה כי מלכתחילה הוא לא היה אמור להיות בסגל למשחק והוא ייכלל בו רק במשחק הבא. ברק בכר נראה מרוצה מהניצחון אתמול, אך לא שוחח בחדר ההלבשה עם השחקנים.

עוד בנושא

באר שבע גברה 1:4 בחוץ על פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות
ברק בכר בסיום: "למרות הניצחון יש דברים שטעונים שיפור"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עוד זר בדרך. מיגל ויטור/ברני ארדוב

במועדון הודיעו למיגל ויטור כי בהתאם לאישור שקיבלה הקבוצה מההתאחדות לכדורגל, הקבוצה תנסה לשחרר את מיהאי קורהוט ולרשום אותו בהתאחדות במקומו. כזכור, הקבוצה קיבלה אישור מההתאחדות לכדורגל לפיו תוכל לחרוג מהתקנון, שקובע שזר שיוקפא אינו יכול לחזור ולשחק בקבוצה העונה, ולהחזירו בחלון ההעברות הנוכחי או בינואר - אחרת תיאלץ להמתין לקיץ. סגל באר שבע מונה כעת ששה זרים ואם הקבוצה תצרף זר נוסף, הוא יירשם במקום קורהוט וכך ויטור ייאלץ להמתין לחלון ההעברות בינואר. הפורטוגלי עצמו הסכים למהלך לאחר שבמועדון שיערו שההונגרי לא יסכים לעשות זאת מאחר והוא אינו פצוע, מה גם שמהלך כזה היה מבשר למועדון כי הוא כבר בשל להגיע לסיכום על פיצוי ולעזוב. אנתוני וואקמה עדיין טוען לפציעה וייבדק אחרי שהקבוצה תנחת בארץ. במועדון ישנה אכזבה מההתנהלות של הניגרי, שבשבועות האחרונים מנהל מגעים לשדרוג שכרו אך טרם קיבל חוזה חדש. ג'ון אוגו האריך את החופשה שלו באישור המועדון. ההערכה היא שאחד מהשניים יעזוב בסופו של דבר.

הקבוצה נשארה בטאלין ותשוב רק הערב, סמוך לשעה 20:00, לישראל. אתמול לאחר ההתמודדות צפו השחקנים בחלק מחצי הגמר, בו ניצחה צרפת את בלגיה. מרואן קבהא שהוחלף בדקה ה-48' נבדק ויש חשש כי הוא סובב את הקרסול כשהתשובה הסופית אמורה להתקבל עד מחר. ייתכן שהקשר יחמיץ את הגומלין. דור אלו שיזם שיחת הבהרה עם ברק בכר לא שותף אתמול ומעניין יהיה לראות כיצד ינהג אם לא ישחק בגומלין.

(עדכון ראשון: 08:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully