וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: הפועל חולון, הפועל ירושלים והפועל תל אביב בהגרלת ליגת האלופות

10.7.2018 / 16:58

הסגולים והקבוצה מהבירה יהיו לא מדורגים בשלב הבתים של המפעל הבכיר של פיב"א שיוגרל בצהריים (12:00), הקבוצה של פרנקו תהיה לא מדורגת כבר בשלב המוקדמות הראשון מתוך שלושה

ליאור אליהו, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
את מי ליאור אליהו וירושלים יפגשו?/ברני ארדוב

הפועל ירושלים והפועל חולון תוגרלנה מחר (רביעי) בז'נבה לשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. הפועל תל אביב תוגרל באותה הגרלה לשלב המוקדמות הראשון של המפעל, כשהיא צריכה לצלוח שלושה סיבובי מוקדמות על מנת להכנס לשלב הבתים. היום החלה בז'נבה סדנה מיוחדת לקראת המפעל אליה הגיעו נציגי הקבוצות - יעל ותקין מירושלים, רועי דבורה וניר אורון מהפועל חולון וידידיה רפפורט מהפועל תל אביב.

הפועל תל אביב, תהיה הראשונה להיות מוגרלת בהגרלה שתצא לדרך בשעה 12:00. האדומים יהיו לא מדורגים בשלב המוקדמות הראשון, ויארחו את המשחק הראשון מבין שניים בישראל ב-20 לספטמבר, כשהם יפגשו את אחת מבין כרונינגן (הולנד), לבסקי סופיה (בולגריה), ניז'ני נובגורוד (רוסיה), שרלרואה (בלגיה), שולונוק (הונגריה) או טמוסקי מינסק (בלארוס).

המנצחות במפגש הכפול יפגשו בשני מפגשים ב-25 ו-28 בספטמבר את אחת מבין המנצחות האחרות באזור השני של ההגרלה שכולל את הלא מדורגות: א.א.ק לרנקה, דינמו טביליסי, פרייבורג (שוויץ), קהויאקי (פינלנד), לסטר ריידרס, נורקופינג (שבדיה) והמדורגות: אריס סלוניקי, סראטוב, באקן ברס (דנמרק), אודראה (רומניה), אסטודיאנטס ואנטוורפן. המנצחות בשלב המוקדמות השני יפגשו את 6 הקבוצות הממתינות בשלב המוקדמות השלישי בשני מפגשים ב-1 ו-4 באוקטובר: פרדוביצה (צ'כיה), ליטקבליס (ליטא), ביירות' (גרמניה), נאנטר, סקארייה (טורקיה) ומורסיה.

כאמור, הפועל ירושלים והפועל חולון יחכו בשלב הבתים, והן בין 14 הקבוצות הלא מדורגות. ראשית יוגרלו 12 הקבוצות המדורגות, ולאחר מכן הקבוצות הלא מדורגות, והקבוצות שיעלו מהמוקדמות. ההגבלה היחידה בהגרלה היא שקבוצות מאותה מדינה לא יכולות להפגש בשלב הבתים.

הקבוצות המדורגות בשלב הבתים: א.א.ק אתונה, בנביט, בשיקטאש, באמברג, נימבורק, טנריפה, לודוויגסבורג, נפטונאס קלייפדה (ליטא), פאוק סלוניקי, אבלינו, שטרסבורג וונציה.

הקבוצות הלא מדורגות בשלב הבתים: אנוויל (פולין), אסקיהיר (טורקיה), הפועל ירושלים, הפועל חולון, דיז'ון, לה מאן, פואנלברדה, אוסטנד, אופאבה (צ'כיה), אולימפיה לובליאנה, פרומטיאס פטראס (יוון), וירטוס בולוניה, טלקום בון וונטספילס (לטביה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully