וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב טרפדה את מעברו של עידן זלמנסון להפועל ירושלים

10.7.2018 / 15:00

דרמה מאחורי הקלעים: לפני שצ'וברביץ' חתם בבירה, עודד קטש לחץ להחתים את שחקן מכבי ראשון לציון והחוזה כבר הוכן. המהלך כשל כי הצהובים, שמחזיקים בכרטיס השחקן, לא הסכימו לשחררו

עריכת וידאו:ניר חן

הפועל ירושלים הודיעה אתמול (שני) על צירופו לסגל של אלכס צ'וברביץ', אבל כעת מסתבר שהסנטר שחתם ממש לא היה בעידפות הראשונה מבחינת החבורה מהבירה. מאחורי הקלעים התקיימה בימים האחרונים דרמה לא קטנה, בה הייתה מעורבת מכבי תל אביב, שלמעשה הצליחה להשפיע על עיצוב הסגל של יריבתה המרה.

עוד בנושא

אלכס צ'וברביץ' חתם לשנתיים בהפועל ירושלים: "יוסיף עומק ונסיון"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

עידן זלמנסון, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מה היעד הבא שלו? זלמנסון/קובי אליהו

השחקן שהפועל ירושלים קיוותה להחתים היה עידן זלמנסון, וביום שישי האחרון שני הצדדים הגיעו לסיכום. המאמן עודד קטש לחץ על ההנהלה שלו לצרף את הפורוורד/סנטר ששיחק בעונה החולפת במכבי ראשון לציון והחוזה אפילו הוכן לחתימה, אבל המהלך טורפד. הסיבה? ירושלים קבע לזלמנסון דדליין, תאריך יעד להשגת כרטיס השחקן שלו, ששייך למכבי תל אביב. זלמנסון ניסה להשיג את השחרור, אולם באופן לא מפתיע הצהובים לא ששו להעניק לו את הכרטיס ולתת לו ללכת לירושלים. בסופו של דבר היא ויתרה על שירותיו, וכך חתם צ'וברביץ' על חשבונו. ירושלים הגיבה לידיעה: "אנחנו מאוד שמחים על ההצטרפות של אלכס"

ירושלים שינתה את פניה כמעט לחלוטין וצירפה חוץ מצ'וברביץ' שלושה שחקנים נוספים - תמיר בלאט, טיישון תומאס וכריס ג'ונסון. ג'רום דייסון סירב להצעת הקבוצה ויחתום בסין, בעוד סטרטוס פרפרגלו מנסה למצוא קבוצה שתשחק בירוליג, שעל פי הדיווחים אולימפאיקוס מעוניינת להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully