וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס צ'וברביץ' חתם לשנתיים בהפועל ירושלים: "יוסיף עומק ונסיון"

9.7.2018 / 9:49

הסנטר בן ה-31 מצטרף ממכבי אשדוד עם חוזה עד תום עונת 2019/2020, קטש: "הוא שחקן שעובד בשביל הצלחת הקבוצה, משוכנע שיהיה משמעותי". פרפרוגלו עשוי לחתום באולימפיאקוס

עריכת וידאו:ניר חן

הפועל ירושלים מחזקת את מצבת הישראלים שלה: אלכס צ'וברביץ' חתם הבוקר (שני) על חוזה לשתי עונות, עד תום עונת 2019/20, ויעבה את הקו הקדמי של ירושלים.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס להחתמה: "אלכס יוסיף לנו עומק ונסיון בקו הקדמי. הוא ריבאונדר טוב מאוד ויש לו נוכחות ברחבות, אבל בעיקר הוא שחקן שעובד בשביל הצלחת הקבוצה ואני משוכנע שהתרומה שלו תהייה משמעותית".

צ'וברביץ' (31, 2.12) החל לשחק כדורסל בגיל מאוחר וטעם לראשונה את ליגת העל בעונת 2008/9 בגלבוע/גליל, אך לא בלט ועבר לברק נתניה עמה התפתח ועלה לליגת העל. בעונת 2012/13 עבר למכבי חיפה, ואף זכה עם הקבוצה באליפות המדינה, אך בשנתיים הראשונות מיעט לקבל דקות. בעונת 2014/15 פרח תחת רמי הדר עם 7.2 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק ועונה לאחר מכן המשיך במגמה עם 8.6 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע. אחרי ארבע עונות במכבי חיפה הוא עבר להפועל חולון, שבה רשם 15.6 דקות שבמהלכן קלע 5.9 נקודות וקלט 4 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה שיחק באשדוד, שבמדיה שיחק 18.9 דקות למשחק, עם ממוצעים של 5.5 נקודות ב-38 אחוז מהשדה ו-55 אחוז מהעונשין ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא

ג'ונה בולדן: "במבט לאחור, אני שמח על החוויה שעברתי במכבי תל אביב"
עירוני נהריה: טרי אלן מתקרב

אלכס צ'וברביץ' חתם הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
גיבוי לסטודמאייר? צ'וברביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

במועדון מביעים שביעות רצון רבה מקצב מכירת המינויים לעונה הקרובה. למעלה מ-5,000 מינויים כבר נרכשו, כמות גבוהה יותר מהתקופה המקבילה אשתקד.

בינתיים מדווחים ביוון שסטראטוס פרפרוגלו עשוי לחתום באולימפיאקוס. קבוצתו של דיוויד בלאט, שהחתימה השבוע במפתיע את זאק לידיי מגלבוע/גליל, מחפשת מחליף ליאניס פפאפטרו שהודיע לה אתמול שהוא מסרב להצעתה לחתום על חוזה חדש ועובר ככל הנראה לפנאתינייקוס או לחימקי מוסקבה, ופורוורד הפועל ירושלים הוא אחד משלושת המועמדים על פי התקשורת היוונית, לצידם של סשה וזנקוב ולפטריס בוכורידיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully