וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: גולן גוט חתם לעונה נוספת

10.7.2018 / 12:27

הגארד, שבחר להשאר בנס ציונה על פני הצעות מנהריה והתעניינות מראשון לציון, חתם על חוזה ויפתח עונה שלישית במדים הכתומים. מצטרף לכדיר, דן, קוק, בראון-רמירס וג'ראלד לי שכבר חתמו בשורות נס ציונה

שחקני עירוני נס ציונה אלישי כדיר, אלעד הופמן, גולן גוט. קובי אליהו
גולן גוט/קובי אליהו

עירוני נס ציונה הודיעה היום (שלישי) על כך שגולן גוט חתם לעונה שלישית במועדון. גוט (23, 1.92), בנו של דני גוט, פרץ במפתיע בקיץ 2013 כשזומן על ידי שרון דרוקר ומתן חרוש לנבחרת העתודה, ובמקביל חתם בהפועל תל אביב תחת ארז אדלשטיין. הוא העביר שנתיים במדי האדומים, כשלא קיבל הרבה הזדמנויות, אך הראה ניצוצות של כדורסל חיובי. בקיץ 2015 עבר למכבי ראשון לציון, פתח את העונה טוב, אך ככל שהיא התקדמה הלך ודעך, אך היה חלק בזכיה של הכתומים באליפות. עונה לאחר מכן ירד ללאומית לנס ציונה והיה מהגורמים הבולטים בעליית הליגה של הקבוצה. העונה היה לאחד השחקנים המשפיעים ביותר של הכתומים כשרשם 6.2 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק ב-21.5 דקות.

מי שכבר חתום במדי הקבוצה של נדב זילברשטיין לעונה הבאה הם הישראלים אלישי כדיר והקפטן טל דן, שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה, והזרים דקוואן קוק וגארי בראון-רמירס, שהאריכו את חוזיהם לאחרונה, וג'ראלד לי שהצטרף ממכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully