וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה? מכבי פתח תקוה מוכנה שקאניוק יחתום לשנתיים. מו"מ עם אמבויו

10.7.2018 / 10:29

אחרי הפגישה בין הצדדים, הקשר ממשיך להתקרב למועדון בו גדל: "ננסה להגיע להבנות". פרקליטו ייפגש שוב עם אבי לוזון. מגעים עם חלוץ סיון, שנמכר בעבר לגנק עבור 4.5 מיליון יורו. 0:0 מול בני לוד במשחק אימון

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

במכבי פתח תקוה אישרו את המגעים עם חלוצה של סיון השוויצרית, אילומבה אמבויו (31). המטרה היא להנחית אותו בישראל לקראת סוף השבוע כשסוכנו מנסה לסגור את הקצוות במטרה שינחת לבדיקות רפואיות ויתאמן עם הקבוצה לפני שתתקבל החלטה לגביו. הבלגי שכבש ארבעה שערים ב-24 משחקים בעונה שעברה, נמכר בעונת 2013/14 מגנט לגנק תמורת 4.5 מיליון יורו, אחרי שהבקיע 20 שערים במדי הראשונה בליגה הבלגית הבכירה. הוא הספיק לעבור גם במועדונים מוכרים אחרים בבלגיה, כמו שרלרואה, קורטרייק ווסרקל ברוז'.

משחק האימון מול בני לוד שהתקיים הערב הסתיים בתוצאה 0:0.

ההרכב שפתח: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר; דידייה ברוסו, רומאריו פירס, מוחמד סרסור, יוסי בניון, מנור סולומון; לידור כהן.

במחצית השנייה שותפו: פאדי זידאן, עומר דנינו, יובל שבתאי, גל שיש, לירן רוטמן, דניאל בוסי, עידן אדהנני, תומר בנבנישתי, איתי טאקו, דניאל כהן, יוסי גינזבורג.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה: חלוץ בלגי ינחת להתרשמות, החל מו"מ להעברת גידי קאניוק
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

גידי קאניוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גידי קאניוק/ברני ארדוב

אתמול, כזכור, נערכה פגישה בין נציגי גידי קאניוק לבין אבי לוזון. הפגישה עצמה התנהלה ברוח טובה אך טרם הושג בה סיכום. בפתח תקוה מציעים בשלב זה חוזה לשנתיים במקום לשלוש שנים, בעוד שקאניוק מבין שלא יוכל לחתום על חוזה כזה בגלל התחייבות לקבוצתו הנוכחית, פחטקור טשקנט, בה הוא חתום עד דצמבר 2019. הוא מוכן להגיע בהשאלה כשלפתח תקוה תהיה האופציה לרכוש אותו בקיץ. בפתח תקוה הבהירו כי במצב הזה הם לא יהיו מוכנים לוותר על התביעה, בסך חצי מיליון יורו. "ננסה להגיע להבנות בימים הקרובים", אמרו שני הצדדים בסיום הפגישה. פרקליטו, עו"ד אייל אברמוב, ייפגש בקרוב שוב עם לוזון. במקביל נמשכים המגעים גם בנוגע למוחמד גדיר.

לגבי עמדת השוער, בשיחה עם השוער צחי גיגי, בה הובהר לו שכרגע הוא לא משוחרר, הבהיר האחרון כי הוא מעוניין להישאר. אם יגיע שוער זר, פתח תקוה תשאיל ככל הנראה את יוסי גינזבורג - אחרת שניהם יישארו. במועדון טענו אתמול כי לא הוגשה כל הצעה מרומא לגבי מנור סולומון. גם משפחתו של השחקן טענה אתמול כי איש מטעם המועדון האיטלקי או נציג מטעמם לא פנה אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully