וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם כרם משעור ישוחרר ממכבי תל אביב, הוא ישוב לבני הרצליה

10.7.2018 / 8:57

הפורוורד ממתין להחלטה לגבי פיצול הצהובים לשני סגלים. אם יקבל אור ירוק לעבור, לפי ההסכם בין האלופה לקבוצתו לשעבר, הוא ישוב לשרון. רשם אשתקד 5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחד השחקנים המעניינים בשוק ההעברות בקיץ הנוכחי הוא כרם משעור, שחקנה של מכבי תל אביב, שמיעט מאוד לשחק במהלך העונה החולפת ועתידו כלל לא ברור. למשעור חוזה לעונה נוספת במדים הצהובים, אך ייתכן מאוד שאם תוכנית החלוקה של הקבוצה לשני סגלים לא תצא לפועל, הוא יקבל את האור הירוק לעבור. לפי החוזה שנחתם בין מכבי תל אביב לבני הרצליה במעברו של משעור, הרצליה היא הקבוצה שתקבל את משעור בחזרה בסיטואציה כזאת, ובמועדון מהשרון ממתינים להחלטה של הצהובים לגבי הפורוורד.

עוד בנושא

סוכנו של סקוטי ווילבקין אישר: עסקת ההעברה למכבי תל אביב נסגרה
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

כרם משעור, בני הרצליה. ברני ארדוב
יחזור לאקסית? כרם משעור/ברני ארדוב

משעור (27, 1.98), תוצר מחלקת הנוער של עמק יזרעאל, הוא בוגר אוניברסיטת מורהד סטייט מ-2015 שחתם על חוזה בבני הרצליה בקיץ 2015 ואחרי עונה אחת מצוינת הפך לקפטן הראשון מהמגזר הערבי בכדורסל הישראלי. בעונת 2016/17 פרץ עם 14.5 נקודות ו-10.3 ריבאונדים, מה שהוביל את מכבי תל אביב לרדוף אחריו ולבסוף להחתימו לשנתיים. פציעה בתחילת העונה מנעה את ההשתלבות המהירה של השחקן ולבסוף הוא שיחק 18 משחקי ליגה בלבד בהם קיבל 13.5 דקות ורשם 5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע.

בבני הרצליה ממשיכים לעבוד בשלב הזה ללא מאמן, כשהיו"ר אלדד אקוניס בונה את הקבוצה. עד כה חתמו במועדון הפורוורד המתאזרח גייב לוין, הגארד האוקראיני בוגדן בליזניוק והסנטר ג'ף אדריאן שממשיך לעונה נוספת. מי שעוד אמור להמשיך הוא המתאזרח סם סינגר, כשייתכן שאור לאומי, שלא שיחק במהלך כל העונה שעברה, ישוב גם כן למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully