וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מנסים לאתר את המדליף: "לא חשבנו שזה יחולל סערה"

10.7.2018 / 7:17

רגע לפני ההמראה למחנה האימונים בהולנד: כץ לא מתכוון להעניש את השחקנים על תוכן הדברים ("אם יתברר מי הדליף, רק הוא ייענש"), אך השחקנים זעמו. נס זמיר חתם, אראל נבדק וימריא להולנד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה תמריא היום (שלישי) למחנה האימונים שלה בהולנד, עם שחקני הרכש החדשים רועי שוקרני, חן דילמוני ואלי אלבז. נס זמיר חתם רשמית בקבוצה וייטול חלק במחנה וגם גיא חדידה שהרשים, עשוי לחתום בקבוצה. אשרף רבאח שהרשים במבחנים ימשיך להיבחן. הקבוצה של ניר קלינגר שחררה אתמול את החלוץ פטאר סלישקוביץ', שיחפש קבוצה אחרת בישראל. לאחר שחרורו עלתה שוב האפשרות לסגור את עסקת מיהאי קורהוט, אך קלינגר הבהיר להנהלה שלו כי הוא ייקח זמן נוסף כדי לקבל החלטה בעניין. עידן גולן לא ימריא ויושאל. במועדון המתינו הלילה לתוצאות בדיקת ה-MRI של גל אראל, שייצא למחנה. במועדון מנסים לסגור הבוקר את עסקת סוהיל ארמלי שכבר סיכם אך טרם קיבל אישור ממכבי תל אביב על העסקה.

עוד בנושא:

הנהלת הפועל חיפה לשחקנים: "אין ציוד, הביאו כפכפים ונעליים למחנה"
סלישקוביץ' שוחרר. זמיר וחדידה ימריאו עם הפועל חיפה להולנד
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

ווסטאפ הפועל חיפה. צילום מסך
מי הדליף את השיחה?/צילום מסך

שחקני הקבוצה הגיבו אתמול לחשיפת תוכנה של שיחת הוואצ אפ הקבוצתית, שהופצה מאוחר יותר גם ברשת החברתית, וזעמו על כך. השחקנים טענו כי "הדברים שנכתבו שם היו בבדיחות הדעת. לא חשבנו שזה יחולל סערה כזאת במועדון". הבעלים יואב כץ, שלא חבר בקבוצה, שמע על העניין רק אחר הצהריים, אך הוא לא מתכוון לנקוט ביד קשה כלפי השחקנים. יחד עם זאת, במועדון הבטיחו לבדוק לעומק מי הדליף את השיחה בין השחקנים. "אם יתברר מי הדליף אותה, הוא היחיד שייענש", אמר גורם במועדון.

למרות הדברים האלה, שחקני הקבוצה עדיין זועמים בעקבות חלק מהתנאים בקריית חיים. מכונת הקרח המקולקלת אילצה את השחקנים לרכוש קרח בחנויות נוחות אחרי פציעות באימונים. "אי אפשר להמשיך במצב הזה. אנחנו מחזיקת הגביע. לא קבוצה שעלתה מהלאומית ולא רגילה לתנאים בליגת העל", אמר אחד מהם.

בנושא אחר, הקבוצה הודיעה כי חברת joma תשמש כחברת ההלבשה הרשמית שלה בעונה הקרובה. בין הקבוצות שמשחקות עם ג'ומה נמנות סמפדוריה ואטאלנטה מאיטליה, סוונסי מהפרמייר ליג, טולוז הצרפתית וחטאפה ואספניול הספרדיות וכן נבחרות רומניה, אוקראינה ובולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully