וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הוצג בהלוויתו עם גופייה של בוסטון וגרביים של אירווינג

רנארד מתיוס בן ה-18 נקלע לקרב יריות ונהרג בצורה טרגית בגיל 18 בלבד, משפחתו החליטה להיפרד ממנו בדרך לא שגרתית. וגם: אוהד אנגלי הבטיח שיקעקע את פניו של הארי מגווייר וקיים

עריכת וידאו: מתן חדד

הלוויה יוצאת דופן

הסיפור הבא מגיע מניו אורלינס והשאיר אותנו פעורי פה: רנארד מתיוס בן ה-18 נקלע לקרב יריות ונהרג ב-26 ביוני. משפחתו של מתיוס, שהיה מעריץ גדול של משחקי מחשב ושל הבוסטון סלטיקס, החליטה להיפרד ממנו בהלוויתו בצורה יוצאת דופן. גופתו הייתה ישובה על כיסא, הוא לבש גופייה של קיירי אירווינג בסלטיקס, משקפי שמש, גרביים של אירווינג, והחזיק בידו שלט פלייסטיישן 4 בזמן שמשחק בין הסלטיקס לגולדן סטייט מהמשחק NBA2K הוקרן על המסך שממולו. מוקמו לידו גם דוריטוס ובירה שחורה, המנה האהובה עליו בזמן ששיחק. "זאת דרך מכובדת להגיד לו שלום", סיפרה המשפחה. "חבריו הכירו אותו כאוהד סלטיקס שאהב משחקי מחשב, חשוב שנזכור אותו כפי שהיה".

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

"אם הארי מגווייר כובש, אני עושה קעקוע שלו על החזה שלי"

מאט באנטון האנגלי הבטיח יומיים לפני משחק נבחרתו נגד שבדיה שאם הארי מגווייר יכבוש, הוא יקעקע את פניו על החזה שלו. כעבור יומיים, בלם לסטר סיטי כבש, ובאנטון הכריז בטוויטר - "התערבות היא התערבות". כעבור יום עידכן שהוא כבר שילם על הקעקוע והזמין מקום, ואתמול (שני) שלח תמונה של הקעקוע החדש. מגווייר ההמום הגיב וסיפר שהוא ישלח לבחור חולצה חתומה על ידי כל שחקני הנבחרת, ואף הוסיף: "בטח יש לך חזה רחב".

עוד באותו נושא

תחקיר בגרמניה: שחקני נבחרת רוסיה שאפו אמוניה כדי לשפר ביצועים במונדיאל

לכתבה המלאה

הקעקוע עם פניו של מגווייר

התגובה של מגווייר ההמום

אפרופו מגווייר, באנגליה פשוט מאוהבים בו

ומשוכנעים שהם הולכים לזכות במונדיאל

מדהים: סדרת החמצות פשוט הזויה מארצות הברית

"סמולוב, אין לך ביצים מפלדה"

הדוגמנית הרוסיה ולריה ז'ורבליובה הצטרפה לביקורת על חלוץ נבחרת רוסיה פיודור סמולוב שבעט על פי הטענה ברשלנות את הפנדל בדו קרב בעיטות ההכרעה מ-11 מטרים. הדוגמנית פרסמה פוסט בו כתבה: "לכל השחקנים שלנו יש ביצים מפלדה חוץ מסמולוב. תסלח לי פיודור, בגללך הפסדנו. לך אין ביצים מפלדה".

ועוד מרוסיה. למרות ההופעה המוצלחת במונדיאל לא כולם אהבו את הנבחרת של סטניסלב צ'רצ'סוב. אחד מהם הוא כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד ורוסיה אנדריי קנצ'לסקיס שהכריז: "אני לא כל כך גאה בנבחרת הזאת. במשך שנתיים לא הצלחנו לנצח נבחרות מצחיקות והתעסקנו בפופוליזם. בסך הכול ניצחנו נבחרת רצינית אחת. אז מה יש לשמוח? את ספרד ניצחנו בפנדלים ולפני כן התגברנו על ענקיות מסעודיה ומצרים. לפני שנה גם ניצחנו את ניו זילנד בגביע הקונפדרציה. הם בכלל שחקני רוגבי. תעשו לי טובה".

מי שהגיב על כך היה עוזרו של סנטיסלב צ'רצ'סוב מירוסלב רומשצ'נקו שצייץ: "ההישגים שלך כמאמן ביורמלה הלטבית הרעידו את כל אירופה. באמת למדנו ממך המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully