וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו הודיע על פרישה: "הצעד הבא הוא סטארט אפ בעולם השחייה"

9.7.2018 / 16:54

אחד השחיינים הישראלים המעוטרים אי פעם נפרד בדמעות בתום קריירה שכללה הופעות בשלוש אולימפיאדות: "אני נשאר בעולם הזה במטרה להביא חדשנות לספורט שאני והרבה אנשים כל כך אוהבים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בגיל 31 ועם דמעות בעיניים, גל נבו הודיע היום (שני) שהוא תולה את בגד הים, ובכך תמה קריירה מפוארת שכללה הופעות בשלוש אולימפיאדות (בייג'ינג, לונדון, ריו), תשע מדליות באליפויות אירופה ומקום שישי באליפות העולם ב-2009. "מי שמכיר אותי טוב יודע כמה נוח לי להטריח אנשים רק בשביל להגיד כמה מילים, אבל חשבתי שזה הדבר הנכון", אמר נבו במסיבת העיתונאים בה נפרד, ואז הודה, "לא תכננתי לפרוש, אבל אני בכל זאת מודיע שאני מפסיק להיות שחיין תחרותי. הצעד הבא שלי הוא סטארט אפ שהאני עובד עליו קרוב לשנה וחצי, בעולם הזה, במטרה להביא חדשנות לספורט שאני והרבה אנשים כל כך אוהבים".

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחיין גל נבו מודיע על פרישה. קובי אליהו
גל נבו/קובי אליהו

נבו סיפר על זיכרון ילדות: "כשהייתי בן 11 בערך, ביום העצמאות, רציתי לקחת יום חופש ואמרתי לאמא שלי שאני לא רוצה ללכת לאימון. היא אמרה לי שאם אני רוצה לזכות סתם, אפשר בקיבוץ, אבל שאם לא אז אני חייב להתאמן. זה היה השיעור הראשון שלי".

נבו פרץ בגיל 16 כאשר התקבל לפנימיית המכוננים של מכון וינגייט, ושנה לאחר מכן שבר שיא ראשון - ב-400 מטר מעורב שהיה שייך למיקי חליקה. עם השנים הפך לאחד השחיינים המעוטרים ביותר בתולדות ישראל, עם שתי מדליות (כסף וארד) באליפויות אירופה ועוד שבע (כסף ושש ארד) באליפויות אירופה בבריכות קצרות. עם פרישתו הוא עדיין מחזיק בשיאים ב-200 ו-400 מטר מעורב וב-200 מטר פרפר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחיין גל נבו מודיע על פרישה. קובי אליהו
נבו ואימו/קובי אליהו
שחיין גל נבו מודיע על פרישה. קובי אליהו
גל נבו/קובי אליהו
שחיין גל נבו מודיע על פרישה. קובי אליהו
גל נבו/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully