וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד לאורי תוקף את אשדוד: "יכולתי לאבד את החיים שלי וסרבו לשלם לי"

9.7.2018 / 10:16

הפורוורד שעזב את אשדוד אחרי שבעיית לב מנעה ממנו לשחק תקף את המועדון הדרומי: "כל מי שמגויס לשם, אל תעשו זאת. השאירו טעם רע בפה שלי". יו"ר המועדון בתגובה: "קיבל את כל שכרו, האחרון שיכול להתלונן". עיכוב נוסף בחתימת גרינברג

one

שחקן מכבי אשדוד בעונה שעברה דיוויד לאורי תקף הלילה (בין ראשון לשני) בצורה חריפה את קבוצתו לשעבר בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו. לאורי, שעזב את ישראל במהלך חודש ינואר לאחר שהתגלה אצלו בעיית לב שמנעה ממנו לשוב לשחק, טוען להתנהלות לא תקינה של הקבוצה הדרומית בכל הנוגע לטיפול בו.

"כל מי שמגויס לשחק בקבוצה הזאת, אני מבקש מכם, אל תעשו זאת", כתב לאורי, "לא אכפת לי מה שמעתם על מכבי אשדוד, אני שיחקתי שם וכמעט איבדתי את החיים שלי ממה שפיתחתי מפעילות של כדורסל מאומצת וטראומתית. הם מסרבים לשלם לי אחרי שחתמתי על מסמך שאפשר לי לחזור הביתה, כי לא היה להם מושג מה קורה. אני רוצה להודות לאוהדים של מכבי אשדוד שהיו נהדרים, אבל יכולתי לאבד את החיים שלי בעונה שעברה ואני עדיין נאבק בסימפטומים כתוצאה ממה שקרה. הם השאירו טעם רע בפה שלי, ולגבי כל החוויה בישראל, שזה חבל כי חוץ מזה ישראל הייתה נהדרת. שוב רוצה להודות לאוהדים שעמדו לצידי אבל הארגון אפל. כל שחקן שמכבי אשדוד מנסה לצרף, תיזהרו".

שחקני מכבי אשדוד אדם הוניג, קמרון לונג, דייויד לורי. לירון מולדובן
"כל מי שמגויס לשחק בקבוצה הזאת, אני מבקש מכם, אל תעשו זאת". דייויד לאורי/לירון מולדובן

יו"ר מכבי אשדוד ארמונד אסולין הגיבו לפרסום: "לדיוויד לאורי לא צריך להיות גרם אחד של תלונה. הוא קיבל פה את כל הטיפולים, נלקח מספר פעמים לבית החולים כדי לבדוק את הבעיה. הוא קיבל את כל שכרו, אולי היה עיכוב אחד בשכר, אבל כל הכסף הגיע וזה למרות שלא קיבלנו אגורה מביטוח לאומי עדיין. הוא האחרון שיכול לתקוף אותנו. אני אבקש מהמנכ"ל ליצור איתו קשר לראות על מה הטענות שלנו. היה לו אבא טוב בשם בראד גרינברג שדאג לשחקנים כמו אבא, הם מקבלים מענה מיידי על כל דבר. לא מבין מאיפה זה בא ולמה זה בא עכשיו".

במקביל במכבי אשדוד מנסים לסכם סופית את תנאיו של גרינברג לשנתיים נוספות. המאמן, שביחד עם דני גוט כבר החל לבנות את הסגל לעונה הבאה, למרות שבפועל לא נעשו החתמות, הציב תנאי חדש במהלך סוף השבוע, שמעכב בשלב זה את החתימה, ובמועדון מקווים לסגור את התנאים בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully