וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.7: ברצלונה הודיעה על צירופו של ארתור מגרמיו

אלופת ספרד צירפה כצפוי את הקשר הברזילאי (21) שחתם לשש שנים. סעיף השחרור יעמוד על 400 מיליון יורו. ג'ק ווילשר שעזב את ארסנל הצטרף בעברה חופשית לווסטהאם. וגם: ארטיום דזיובה מחוזר על ידי שנגחאי שנואה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* ברצלונה הודיעה רשמית על צירופו של הקשר ארתור בן ה-21 מגרמיו הברזילאית. ארתור חתם כצפוי בשורות אלופת ספרד על חוזה לשש שנים. סכום ההעברה עומד על 31 מיליון יורו ותשעה מיליון נוספים בבונוסים. ארתור יוצג באופן רשמי ביום חמישי אחר הצהריים. סעיף השחרור נקבע על 400 מיליון יורו. זהו הרכש הראשון של בארסה בפגרה הנוכחית.

* מונאקו ממשיכה לרכוש שחקנים צעירים והפעם שילמה 6.5 מיליון יורו לסנט אטיין על המגן רונאל פייר גבריאל (20) שחתם לחמש שנים.

* השוער לואיג'י ספה (27) עבר בהשאלה מנאפולי לעולה החדשה פארמה, עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

* הקשר ג'ק ווילשר, שעזב הקיץ את ארסנל, הצטרף לווסטהאם. ווילשר חתם אצל הפטישים לשלוש שנים והגיע בהעברה חופשית.

* רומא צירפה רשמית את שוער ברזיל הצעירה דניאל פוזאטו (20) מפלמייראס. סכום ההעברה מוערך בכ-450 אלף יורו. פוזאטו הוא הרכש העשירי של רומא בקיץ הנוכחי

* ליל החתימה את הבלם הטורקי זקי צליק מאיסטנבולספור, תמורת שלושה מיליון יורו. צליק חתם לחמש שנים ויהיה הטורקי השני בתולדות המועדון.

* אולימפיאקוס החתימה את דניאל פודנסה (22), אחד משחקני ספורטינג ליסבון שהשתחררו מחוזיהם אחרי האירועים האלימים בעונה שעברה. שחקן הכנף הפורטוגלי חתם לשלוש שנים.

* הרווה קאז'ה, הקשר הקונגולזי בן ה-29 שהעביר תקופה קצרה בבית"ר ירושלים, חתם לעונה אחת באסקישהירספור מהליגה השנייה בטורקיה אחרי שעזב את קורטרייק הבלגית.

שמועות

* ההופעה של ארטיום דזיובה במונדיאל עשויה לסדר לו חוזה עתק בסין. ב"ספורט אקספרס" דווח כי שנחאי שנואה הסינית פנתה לשחקן והציעה לו "סכומי כסף משמעותיים" כדי להצטרף. החלוץ צריך לקבל החלטה בנושא בשבוע הקרוב.

* בתקשורת הצרפתית משוכנעים: פול פוגבה החלט לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, ומקווה לעבור לברצלונה במהלך הקיץ.

* וויליאן בדרך להתאחד עם ז'וזה מוריניו? באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד בטוחה כי היא עומדת להחתים את הברזילאי בן ה-29, למרות שגם ברצלונה לא ויתרה עליו עדיין בעיקר בשל רצונו של ליאונל מדי לשתף עימו פעולה.

* מנצ'סטר יונייטד מוכנה להציע 40 מיליון ליש"ט כדי לרכוש את הירווינג לוסאנו, שכיכב במדי מקסיקו במונדיאל, מפ.ס.וו.

* אברטון רוצה להתחזק ומעוניינת לצרף את אמיל פורסברג מר.ב. לייפציג, שהגיע עם שבדיה עד רבע גמר המונדיאל.

* ארסנל מנהלת מגעים עם לוריין באשר לצירופו של קשרה בן ה-19, מתאו גונדוזי, שהיה מועמד לטוטנהאם בחלון ההעברות בינואר. גונדוזי גדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'מן ובעונה שעברה ערך תשע הופעות בליגה הצרפתית הראשונה.

* על פי דיווחים שונים, מועדון הכדורגל סידני הוא המועמד הבכיר לקלוט את פרננדו טורס, שעזב את אתלטיקו מדריד והוא שחקן חופשי.

* דיילי בלינד בדרך חזרה לאייאקס? המאמן אריק טן האג רוצה להחתים את המגן שנכנס לשנתו החמישית בחוזהו במנצ'סטר יונייטד: "אנחנו עושים כל מה שאםשר, אבל זה לא תלוי רק בנו".

* ווסטהאם עומדת לקראת שתי החתמות מעניינות. ראשית, הם הגיעו לסיכום עם דורטמונד על רכישתו של אנדריי ירמולנקו תמורת 17.5 מיליון ליש"ט, וגם קשר ארסנל ג'ק ווילשר צפוי להגיע בהעברה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully