וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בווימבלדון דבקים בהחלטה לא להראות לקהל את המונדיאל: "אנחנו אירוע טניס"

ההצלחה של נבחרת אנגליה ברוסיה גרמה למצב מוזר ואפילו לכך שהמגרש המרכזי לא יהיה מלא בזמן המשחק של קרבר, שאמרה: "ידעתי שזה מה שיהיה". ומה עושים לקראת משחקי הגמר המתנגשים?

בובי צ'רלטון כדורגלן העבר צופה בטורניר ווימבלדון. רויטרס
בובי צ'רלטון הגיע לצפות במשחקי הטניס למרות המשחק של אנגליה/רויטרס

מועדון אול אינגלנד נשאר נאמן להתעקשות שלו לא להראות את משחקי גביע העולם בכדורגל במהלך טורניר ווימבלדון, אפילו לאור ההצלחה של אנגליה בטורניר. כבר בתחילת הטורניר הודיעו המארגנים שמשחקי הכדורגל לא ישודרו במתחם הטניס במהלך הטורניר. "זו תמיד המדיניות שלנו במתחם עצמו, אנחנו מראים טניס לציבור, אנחנו אירוע טניס", אמר מנכ"ל מועדון אול אינגלנד ריצ'רד לואיס בתחילת הטורניר, "נקווה שיהיה מונדיאל מוצלח, אבל יותר חשוב שיהיה טורניר ווימבלדון מוצלח".

באופן חריג במיוחד, המגרש המרכזי בווימבלדון לא היה מלא במהלך המשחק בין אנג'ליק קרבר לנאומי אוסקה ביום שבת כיוון שהמשחק נערך במקביל למשחק בין אנגליה לשבדיה ברבע גמר המונדיאל. למרות זאת, המנצחת קרבר לא התאכזבה ואמרה: "עדיין נהניתי מהמשחק במגרש המרכזי, תמיד מיוחד לשחק שם. ידעתי לפני כן שאנגליה משחקת באותה שעה כמובן". אגדת הכדורגל בובי צ'רלטון נכח במגרש המרכזי בווימבלדון בזמן המשחק המוקדם של רפאל נדאל מול אלכס דה מינור ועזב כשזה הסתיים, בערך בדקה ה-35 של אנגליה מול שבדיה. הוא חזר בשלב מוקדם יחסית במשחק של קרבר כשהכדורגל היה בדקה ה-70 בערך.

קייל אדמונד טניסאי בריטי. רויטרס
המשחק שלו התחיל אחרי הכדורגל. אדמונד/רויטרס

בנוסף לכך שהמארגנים לא מוכנים להראות את המשחקים על המסכים במתחם, הם גם ביקשו מהאוהדים לא לצפות במשחקים במכשירים הסלולרים שלהם כשבמקביל נוצרה הגבלה על אתרי שידורים ישירים. המשחק בין שבדיה לאנגליה נגמר לפני המשחק המרכזי במגרש המרכזי, בו שיחק קייל אדמונד המקומי מול נובאק דג'וקוביץ' לעיני אצטדיון מלא עד אפס מקום. על פי הדיווחים, אדמונד ביקש לשחק במשחק הראשון במגרש המרכזי (15:00 שעון ישראל) כדי שיוכל לצפות במשחק של אנגליה, אבל לפי התקשורת הבריטית, המארגנים הלכו עם מה שהטלוויזיה ביקשה, וזה לשבץ את המשחק של אדמונד אחרי משחק הנבחרת המקומית.

"ברור שעין אחת שלי הייתה על משחק הכדורגל", אמר אדמונד אחרי ההפסד לדג'וקוביץ', "כמובן שזה מופיע בחלק מהמסכים בחדר ההלבשה ובאזור של הפיזיותרפיה". לאור העובדה שאנגליה הגיעה לחצי הגמר, ההשפעה של המונדיאל צפויה להיות משמעותית גם בהמשך ווימבלדון. החשש הגדול נובע מהעובדה שגמר גביע העולם יתחיל ב-18:00 שעון ישראל ביום ראשון הבא, בעוד גמר הגברים יתקיים ב-16:00 ועשוי בהחלט לגלוש לתוך גמר הכדורגל. מארגני טורניר הטניס סירבו לשנות את שעת הפתיחה.

"זה די מפתיע שפיפ"א החליטה לקבוע את גמר המונדיאל לשעה 16:00 שעון בריטניה", אמר האחראי לשיווק של מועדון אול אינגלנד, "היה דיאלוג בין הצדדים וגם דיאלוג בין גופי השידור ואז פיפ"א החליטה לעשות את זה". למרות משחקי גביע העולם, בווימבלדון דיווחו ביום שבת על תפוסה של 39.364 צופים במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully