וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סבסטיאן פטל ניצח את המילטון והגדיל את הפער בפסגה

דרמה גדולה במירוץ בסילברסטון: המילטון האלוף שזינק מהפול פוזישן במירוץ הביתי שלו, ספג מכה כבר בהקפה הראשונה מקימי ראיקונן והצליח לחזור מהמקום ה-17, אך סיים שני. הפער בפסגה: 8 נקודות

סבסטיאן פטל. רויטרס
קיבל הרבה עזרה מראיקונן. סבסטיאן פטל חוגג את הניצחון שלו/רויטרס

דרמה גדולה בפורמולה 1: סבסטיאן פטל, הנהג הגרמני של קבוצת פרארי ניצח את הגרנד פרי של בריטניה בסילברסטון והגדיל את הפער בפסגת דירוג הנהגים לשמונה נקודות על פני המילטון האלוף שסיים שני. המילטון קיבל הזדמנות מצוינת לחזור לפסגת הדירוג אחרי שזינק ראשון במירוץ הביתי שלו שבו הוא ניצח בארבע הפעמים האחרונות, אך לגרמני היו תכניות משלו או שאולי זו היתה מזימה מתוכננת של קבוצת פרארי.

הדרמה הגדולה עליה אנחנו מדברים התרחשה כבר בהקפה הראשונה, כאשר קימי ראיקונן, חברו של המילטון לקבוצת פרארי התנגש במרצדס של המילטון וגרם לו לצנוח מהמקום הראשון עד למקום ה-17 (!). המילטון עשה קאמבק גדול וחזר למקום השני, אך לא הצליח לעקוף את פטל, מה שהיה מחזיר אותו לפסגת הדירוג. ראיקונן אגב, שנענש ב-10 שניות, סיים שלישי ו-ואלרי בוטאס הנהג השני של מרצדס סיים רביעי. אגב, זה היה הניצחון ה-51 בקריירה של פטל והוא השתווה לאלן פרוסט במקום השלישי בכל הזמנים. המילטון שני עם 65 ומיכאל שומאכר האגדי במקום הראשון עם 91 ניצחונות.

קימי ראיקונן התייחס לאחר המירוץ לתאונה עם המילטון ואמר: "פגעתי לו בחלק האחורי של הרכב, טעות שלי. הגיע לי העונש, אם לא הטעות הזו אולי הייתי יכול לסיים גבוה יותר. עשיתי כמיטב יכולתי".

צמרת דירוג הנהגים:

1. סבסטיאן פטל (פרארי) 171 נקודות
2. לואיס המילטון (מרצדס) 163
3. קימי ראיקונן (פרארי) 116
4. דניאל ריקיארדו (רד בול) 106
5. ואלרי בוטאס (מרצדס) 104

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully