וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון הודיעה על סיכום עם טאדאס קיאנסקאס

הבלם הליטאי בן ה-32, ששיחק בעבר בהפועל חיפה, חוזר לשתף פעולה עם שלומי דורה: "אני שמח לחזור לישראל". הפועל כפר סבא רכשה מחצית מכרטיסו של בלם נצרת עילית ג'ניה ברקמן

שחקן הפועל אשקלון טאדאס קיאנסקאס. אתר רשמי הפועל אשקלון, אתר רשמי
חוזר לישראל. טאדאס קיאנסקאס/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל אשקלון

הפועל אשקלון הודיעה היום (ראשון) שהיא הגיעה לסיכום עם קפטן נבחרת ליטא, הבלם טאדאס קיאנסקאס. הליטאי (32) חוזר לקדנציה שנייה בישראל אחרי ששיחק שלוש שנים בליגת העל במדי הפועל חיפה, בין השנים 2013 ל-2016. קיאנסקאס יערוך מחר את אימון הבכורה שלו בקבוצה. הליטאי אמר: "אני שמח לחזור לישראל, לחזור לשתף פעולה עם המאמן שלומי דורה. יש לי חוויות מדהימות מהארץ ומאמין שהן ימשכו גם עם הפועל אשקלון".

יו"ר הקבוצה, פרוספר וקנין אמר על צירופו: "אנו בונים לאט לאט קבוצה חזקה עם שחקנים משמעותיים בעמדות מפתח. קיאנסקאס, קפטן נבחרת ליטא, הוא בלם מצוין וללא ספק רכש משמעותי לסגל שבונה המאמן שלומי דורה".

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל כפר סבא ג'ניה ברקמן. פייסבוק רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
בא לשכונה בחור חדש. ג'ניה ברקמן/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל כפר סבא

* הפועל כפר סבא המשיכה במסע ההחתמות שלה לקראת עונת 2018/19 בליגה הלאומית, והיום הודיעה על צירופו של שחקן שביעי: הבלם ג'ניה ברקמן. הירוקים רכשו מחצית מכרטיסו של קפטן הפועל נצרת עילית, שחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות.

ברקמן בן ה-26 שיחק לאורך כל הקריירה בהפועל נצרת עילית וכעת עוזב אותה לראשונה. בעונה הקודמת היה מועמד לעבור לבית"ר ירושלים, אך נשאר בקבוצת נעוריו וכבש שישה שערים ב-36 משחקי ליגה. הוא מצטרף בכפר סבא לשוער איתמר ישראלי, הבלמים לני אהרון וטל מכלוף, המגן חיים איצרין והקשרים קווין ריינשטיין ועומרי שקל שחתמו במהלך הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully